{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.142 visninger | Oprettet:

Skade Allingåbro {{forumTopicSubject}}

En trist slutning på en ellers go dag, I Allingåbro med races

Efter at have kigge et par timer vende vi tilbage til Motorcyklerne kun for at opdage at min havde få en dyp ridse på tanken og endestykket, og min hjelm der lå på jorden ved siden af havde også få en tur.
Vores konklusion var at manden/pigen ved siden af må vældet over i min og lavet de skader. Der var desvære ikke langt nogen besked.
En af dem jeg kørt med tog et par billeder inden vi gik fra stedet ved ankomst og cyklen der holde ved siden af er der også billeder af med nr plade. Jeg siger ikke at det er ham/hende for der kan jo have holdt en imellem tiden.
Men hvordan står jeg stillet i den sag ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skade Allingåbro
  • #1   22. maj 2011 Uden direkte vidner - er det vel påstand mod påstand og så er der ikke mere at gøre der...
    Den ved siden af vil vel (hvis det er dem og de ikke har lagt en seddel i forvejen ) nok ikke erkende det evt var dem, sikkert selvom der er tilsvarende skader på deres, vil de vel holde på at det er tilskuer som har ydet hærvæk på begge mc´er...
    Tror sgu ikke der er noget at komme efter desværre...
    Jeg har prøvet det 2 gange på træf/festival sidste gang var 2 dage efter hele cykel var nylakeret i kamælionfarver ( da det var helt nyt på marked og kostede en lille "million") bare lige en tosse der var misundelig sikkert eller ville vise at han havde en flot nøgle og kunne skrive Krajs et par steder ;O(


  • #2   22. maj 2011 Jep det er trist, man følger sig sku lidt dum når man selv ligger en seddel når man selv har lavet noget dumt, Men nu har jeg så oplevet det 3 gang nu. Trist at folk ikke har respekt for ting de ikke selv ejer

  • #4   22. maj 2011 Hvis en andens cykel er væltet over i din, er jeg ret sikker på det er din egen forsikring som skal dække det

  • #5   22. maj 2011 _hovgaard _
    øhhh det lyder som en meget mystisk, tror ikke lige det hænger sådan sammen, det kan på ingen måde blive min egen skyld


  • #7   23. maj 2011 Jeg ville tage kontakt til modparten, man kan hurtig høre om det er noget han/hun har gjort eller ej.. og så evt tage ud og kigge på deres MC..

    nogen vil måske gå i panik, og straks melde sig..


Kommentér på:
Skade Allingåbro

Annonce