1.157 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Afvisning ??? Afvisning ???

Det er sgu sørgeligt, så blev der lige afvist et pragteksemplar af en Ariel årgang 1928 ???
Ok der manglede et par billeder og noget mere tekst, men alligevel.

Jeg forstår sgu ikke helt hvad der sker, der bliver optaget så mange andre med mangelfuld tekst, dårlige billeder osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afvisning ???
  • #1   24. maj 2011 Det kommer jo an på hvem der stemmer dem ind, og hvem er logget på det givne tidspunkt skal du se..

• #2   24. maj 2011 Den Matchless der kan stemmes på lige nu består af 3 billeder af et stel og lidt tekst den har 13 velkomst stemmer og en udstemme ?????????

PS. Jeg har selvfølgelig stemt den ind.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #3   24. maj 2011 Man skulle måske hellere spørge hvorfor folk dog ikke gør noget mere ud af profilen.

• #4   24. maj 2011 Ja det kunne man jo spørge manden om men det kan man jo ikke gøre nu når han er stemt ud ??

Kunne det ikke laves sådan at man SKAL oprette x antal billeder og udfylde linjerne i teksten inden man kan gå videre til velkomst halløjet ??

Alt andet lige så gik Mc galleri ihvertfald glip af en fed mc................

• #5   24. maj 2011 Altså det er jo et galleri .. så de, skal være de billeder der skal og de skal da også vise mc'en fra lidt forskellige vinkler . Og så skal der også være godt med tekst eller afviser jeg ...så vil jeg skide på om det er en Harley-Davidson , til 500.000 eller en kina til 5000 eller et pragt eksempel.....

• #6   24. maj 2011 Jesper: Det var sgu da noget underligt noget at begynde og skide på folks mc´er,
    selvom det er ærgerligt at den Ariel ikke kom ind..:)

• #7   24. maj 2011 Tror ikke han mente det bogstaveligt.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #8   24. maj 2011 Mc'en er jo bare afvist. Erfaring viser at folk tager sig sammen og opretter igen.

• #9   24. maj 2011 Hvis man gør sådan at der skal uploades 5 billeder og udfyldes tekst så ville folk bare uploade 5 ENS billeer og skrive bla bla bla hvor tekst er påkrævet....

Hvis man laver oprettelsen ordentligt første gang kommer den også ind i første hug!

• #10   24. maj 2011 billeer = billeder!

• #12   24. maj 2011 Bertil jeg kan godt følge dig.. Jeg synes også det er sørgeligt når en fed cykel ikke stemmes ind. Men som Sajmon siger: så strammer folk ofte op og laver herefter en mere fyldestgørende profil og ryger ind.

Du får det til at lyde som om publikummet her er for strenge- og lige der er jeg ret så uenig.

Synes jeg alt for tit ser oprettede maskiner med grumsede billeder og ekstrem mangelfuld tekst domineret af stavefejl. I min verden fungerer det ikke at skrive "dæk: de er sådan nogle sorte runde nogle" og "motor: den er standart".
    For så kunne man ligeså godt fjerne alle tekst-felterne, så de nysgerrige selv kan slå op i bøgerne hvis de vil vide noget.

Intet personligt.. bare min mening.

• #13   24. maj 2011 + til tommy (boy)

• #14   24. maj 2011 Tommy: Nej jeg siger ikke folk er for strenge, jeg undrer mig bare over hvilke kriterier folk dømmer ud fra når de nu kan afvise en flot og sjælden veteran godtnok med mangelfuld tekst samtidig med man kan finde i bunker af andre profiler herinde med tilsvarende tekster ?

Men hvad han må jo prøve igen hvis han ellers har lyst, det er jo ikke jordens undergang om man er herinde eller ikke, jeg sad bare og beundrede den fine maskine og så var den pludselig væk, det er da belastende (:

• #15   24. maj 2011 Og jeg holder med dig i at det er ærgeligt når både sjældne og spændende maskiner stemmes ud. Men det tager altså ikke ret lang tid ekstra at smide et par gode billeder på og udfylde tekst-felterne på en passende måde.
    Det giver en bedre profil for både ejeren og alle os andre.

Kommentér på:
Afvisning ???

Annonce