1.717 visninger
|
Oprettet:
tank skum hvem har noget NU {{forumTopicSubject}}
skal bruge det til weegenden nogen der har noget liggende, skal bruge det til dm på padborg lørdag
feb 2005
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 38 Svar: 192
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 166
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 166
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 166
jun 2006
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 64 Svar: 1.519
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.148
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
jun 2006
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 64 Svar: 1.519
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 1.550
feb 2005
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 38 Svar: 192
Jeg har lige snakket med mcspecalisten.dk, og han er dernede fredag og lørdag morgen i hvert fald, jeg har lavet en aftale om at han tager noget med til mig som vi så handler dernede. Han skal ud og hente det, så hvis andre skal have noget med skal de nok ringe til ham inden så længe..
jan 2004
Følger: 49 Følgere: 52 MC-er: 13 Emner: 277 Svar: 956
tank skum hvem har noget NU