{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.284 visninger | Oprettet:

læderdragt. 2 delt eller heldragt? hvad er bedst?? {{forumTopicSubject}}

skal have mig en læderdragt da jeg er igang med kørekort og har fundet mig en motorcykel..
men kan ikke finde ud af om jeg skal købe en heldragt eller en 2 delt..
hvad synes i er bedst at køre med??
gode/dårlige ting ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  læderdragt. 2 delt eller heldragt? hvad er bedst??
  • #1   27. maj 2011 Tjaa, en heldragt er teknisk set mest sikker, hvis du virkelig står på røven, da den ikke kan gå fra hinanden. En solid lynlås i en todelt dregt ville dog sikkert holde til mosten.

Jeg ville klart vælge en to-delt dragt til gadebrug, da det er rart at kunne tage overdelen af, så man ikke dør af varme inden man er færdig med at spise sin is smiley

• #2   27. maj 2011 Det påstås at en heldragt er mere sikker, men der er nu rigtigt mange der kører med en to delt dragt. Det er jo nok mest op til dig selv hvad du evt. føler dig mest sikker i og hvad du finder mest praktisk. Men der er tonsvis af fede dragter rundt omkring så det er bare ud og prøve.

• #3   27. maj 2011 Jeg har begge dele, og til daglig brug mener jeg helt klart at en to-delt er mest praktisk. Den har som regel lommer, hvilket heldragter ikke altid har.

Hvis du kun ejer en heldragt ender det bare med at du ikke gider tage den på når du bare lige skal ud på en kort tur og lignende.

Hvis det er enten eller vil jeg anbefale en to-delt dragt. Hvis du skal på trackdays vil jeg anbefale en heldragt.

Nogle mener at en heldragt er mere sikker fordi den ikke kan dele sig når man styrter, men mange to-delte dragter kan lynes sammen, så jeg tror ikke det betyder det store på hobbyniveau.

• #4   27. maj 2011 det er jo også mest til gadebrug jeg skal have den til smiley
    mange tak for svar alle sammen.. rart med lidt forskellige meninger smiley
    nogle der evt. har et link til nogle gode 2 delte dragter??
    evt. hvor de kan lynes sammen.

• #5   27. maj 2011 ja vil oz sige en 2 delt dragt ville være bedst.

alt efter budget osv, så kan du få speciel syet en dragt efter din krop ved dragtdesigneren.dk

• #7   27. maj 2011 Rasmus (aalborg) H - det er også den hjemmeside der har fanget min interesse mest smiley virker til at være nogle gode dragter de laver og kvaliteten ser også ud til at være i top smiley

• #8   27. maj 2011 Jeg ejer kun en heldragt, fra Roadracing, og den bruger jeg også når jeg triller en tur på mc.

Jeg køre altid i FULDT raceudstyr, altid støvler, handsker, rygbeskytter osv på.

Har man en god kvalitets dragt, er en heldragt overhovedet ikke slem at have på, og så er det 1000 gange pænere smiley

• #9   27. maj 2011 Det er svært at sige hvad der er bedst....jeg har lige købt en alpinestars hel-dragt, simpelthen fordi jeg syntes den er meget pænere end min to-delte dragt osse fra alpinestars....begge er i str 54 men heldragten sidder meget bedre ?! Og det er ganske få gange jeg alligevel har smidt jakken på den to-delte
    Jeg er i hvertfald meget glad for at køre i heldragten smiley

• #10   28. maj 2011 Jeg har aldrig set en 2 delt dragt adskille sig i forbindelse med styrt, men det skal jo nok kunne forekomme.

Kommentér på:
læderdragt. 2 delt eller heldragt? hvad er bedst??

Annonce