787 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Bule i tanken Bule i tanken

Hej MCG

Jeg har en bulke i tanken som jeg er ved at være godt træt af. . . og nu hvor sommerferien er ved at nærme sig ville jeg undersøge hvordan man kan fjerne sådan en.

Det er en "indadgående" bule som stammer fra en tur på asfalten. Hvordan fjerner man sådan noget? det ville være fedest med handi "gør-det-selv" tips da SU'en ikke rækker til noget som helst.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bule i tanken
  • #1   29. maj 2011 hvorfor bekymre sig om bulen?? du vil jo sælge

• #2   29. maj 2011 også svært med råd , når bulen ikke kan ses

• Søren O
    Søren O Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 271
    #3   29. maj 2011 Hvor stor er den? Bulen altså.
    Jeg har værktøj til at trække den ud med uden det går ud over lakken.
    Det er selvfølgelig ikke sikkert den kan fjernes helt, men er sikker på at det kan blive bedre.

• #4   29. maj 2011 Hvis det er en blød bule, kan du rette den ud via trykluft smiley Så "popper" den tilbage til standard.

• #5   29. maj 2011 Jeg har snakket med nogle der ved lidt mere om det og de siger det er en "blød bule" som Rasmus T kalder det. den burde kunne rettes uden at ødelægge lakken. . . skal man bruge specialværktøj?

@ Bo J, det at jeg har sat den til salg/bytte. . . har ikke noget at gøre med at jeg vil af med den, jeg vil bare godt vide om jeg kan finde noget større inden jeg begynder min "ombygning" her i vinterperioden. Så jeg har ingen planer om at gå motorcykelløs.

Kommentér på:
Bule i tanken

Annonce