{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pas på motorvej mellem ringsted og slagelse
  • #1   30. maj 2011 Rart at vide, skal den vej imorgen mod Fyn....

• #2   30. maj 2011 tog turen i fredags i regnvejr det var ikke det sjoveste i verden. Men hvis man tager det stille og roligt er det okay.

mvh

• #3   30. maj 2011 god info, for dem der skal køre der......

mvh

• #4   30. maj 2011 Der er da både vejarbejde skilte og 70km/t skiltning, så det kan da næppe komme bag på nogen at man lige skal vise lidt ekstra agtpågivenhed på det stykke. Med 70 km/t er det da absolut heller ikke noget problem at forcere smiley

• #5   30. maj 2011 Tror sgu sådan et stykke fræset vej åd mit dæk i lørdags mellem Rønnede og Næstved smiley

• #6   30. maj 2011 Bugge.

Selv med 70 km/t kan det være en ubehagelig oplevelse hvis man ikke har prøvet det før.

Jeg synes din kommentar er upassende for en hjælpeadministrator. Vi er vel herinde for (også) at give gode råd.

Måske du bare har en dårlig dag?

• #7   30. maj 2011 Man skal også være opmærksom på den store højdeforskel når man skal dreje af igen. Der er lige en kant på ca 4-5 cm, som man skal forcere i en dum vinkel.

• #8   30. maj 2011 Kim> Prøv lige at tage din <i>"hyper-sensitiv-over-for-alt-hvad-hjælpe-admin-siger"</i> hat af engang, og tag din <i>"jeg-prøver-lige-at-læse-hvad-der-står-før-jeg-skriver-noget"</i> hat på i stedet for.

Jeg kan ved gud ikke begribe hvordan du kan finde min kommentar om at man bør køre efter forholdene, for upassende!?
    For Christ´s sake, der er <b>Vejarbejde</b>!!
    Og jeg kan heller ikke få øje på hvorfor det skulle være "særlig" upassende fordi at tilfældigvis jeg er HA herinde. Kan du ikke lige prøve at forklare det for den uindviede (mig)?

Når det er sagt, så bør man satme ikke have et kørekort hvis man utryg ved at køre på det stykke vej, for det er altså <b>ikke</b> ret slemt (jeg kørte der igår), og jeg tør da slet ikke tænke på hvordan det så måtte føles for vedkommende, hvis de pludselig skal ud og køre på en grusvej, øj øj øj smiley

Jeg har i øvrigt haft en fremragende dag, hvad med dig? smiley

• #9   30. maj 2011 Buggi,

Jeg mener nok jeg kan styre min hovedbeklædning uden gode råd fra dig.

Staniolhatte synes iøvrigt at være på mode denne sommer..

Mig bekendt er det første gang jeg henvender mig til dig, så at påstå at
    jeg skulle være "hypersensitiv" overfor alt hvad hjælpe admin siger, forekommer en anelse til den paranoide side:)

Det var dumt af mig at blande mig i hvordan du opfører dig som hjælpeadministrator. Du gør uden tvivl et godt stykke arbejde i din egen optik.

Jo tak, har haft en fin dag.

.

• #10   30. maj 2011 Kim, det er ikke fordi jeg føler at specielt du er "efter mig" at jeg siger sådan, med hyper sensitiv, men nogle gange virker det som om der er nogle der bare sidder og venter på at der er en HA der blander sig i en tråd, og så sidder med en lup for at finde et eller andet de kan pege fingre ad.

Jeg kan slet ikke se hvorfor mit virke som HA overhovedet er relevant i den her sammenhæng!?
    Jeg er <i>også</i> helt almindelig bruger og MC´ist lige som alle i andre! smiley

• #11   30. maj 2011 Jeps.

Kommentér på:
pas på motorvej mellem ringsted og slagelse

Annonce