6.942 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

SR Auto/MC,Valby er lukket, Peters MC, dækskift? SR Auto/MC,Valby er lukket, Peters MC, dækskift?

Vi er nok en del som gennem tiden har fået skiftet vores importdæk hos Simon ved SR Auto i Valby. Værkstedet er imidlertid lukket, og en anden er flyttet ind, er der nogen som kender den nye ejer.

https://sites.google.com/a/petersmcservice.dk/peters-mc-service/dkskifte

Ser umiddelbart OK ud, han får sikkert besøg fra undertegnede næste gang sutterne skal skiftes.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SR Auto/MC,Valby er lukket, Peters MC, dækskift?
  • #1   1. jun 2011 Prøv "Dit Dækcenter" - et lille værksted på gl. køgelandevej 475.
    Han er flink, og skifter og afbalancerer for ca. 200 kr + 10 kr. for bortskafning af dæk, medmindre du selv tager det gamle med hjem

• #2   1. jun 2011 hvad er pointen med dit indlæg pånær lidt reklame ?

• #3   1. jun 2011 hej Jesper.
    Jeg kan godt se pointen i emnet.

MC Forhandlerne i KBHs området forlanger 500 kr. for skift af dæk (pr. hjul!!) medmindre du køber dækkene hos dem.
    Så det er jo det samme som at sige at de ikke vil skifte dem....

Jeg ledte længe inden jeg fandt ham på gl. køgelandevej...

• #4   1. jun 2011 Jeg synes også i den grad emnet har sin berettigelse.
    Derudover er det vel teoretisk set, lidt svært at reklamere for et sted man ikke kender.....Eller det kan man self. godt, men det giver ingen mening smiley

• #5   1. jun 2011 Vi er nok en del som gennem tiden har købt vore varer hos Netto. Netto har åbnet mange steder og jeg kender ikke ingen der.

(link fjernet)

Ser umiddelbart OK ud, han får sikkert besøg fra undertegnede næste gang der skal købes ind.

• #6   1. jun 2011 Håbløst irriterende indlæg Jepser og total pointless. Indlægget er meget berettiget for de der i kbh området gerne vil spare penge på et dækskifte.

Men Jesper, sådan et indlæg højner vitterligt kvaliteten af indlæggene på forummet, det må jeg sige....eller?!!!

• #7   1. jun 2011 Jeg synes også i den grad emnet har sin berettigelse.
    Derudover er det vel teoretisk set, lidt svært at reklamere for et sted man ikke kender.....Eller det kan man self. godt, men det giver ingen mening smiley

• #8   2. jun 2011 øhm.... hvad er problemet??
    det var egentlig mere ment som en hjælp for dem som gerne vil have skiftet dæk til en fornuftig pris....
    jeg har hverken aktier eller anparter i hans firma, og har heller ikke planer om det.
    iøvrigt var det ikke mig som startede indlægget....

@ Jesper, .... nej, Netto har ikke relevans på MCG, men det har et indlæg om dækskift....
    men der er jo ingen der tvinger dig til at læse det hvis du bliver stødt af det

• #9   2. jun 2011 Jeg synes det er svært relevant og takker for rådet der er ikke mange steder man kan få det gjort hos efterhånden, at den anden Jesper ikke fatter en brie er jo nok fordi han tager sine dæk med i Netto, bare ærgerligt for ham ;)... Igen tak for fif...

• #10   3. jun 2011 Jeg har brugt den "nye" mekaniker .han ligger i porten til venstre, inden for porten. ikke i Sr autos gamle lokaler. Han hedder Peter.Og jeg har fået skiftet en del dæk både på min gade mc og mit bane jern.hos ham .Han er grundig ,stabil og billig.Han kan varmt anbefales.

Mik

• #11   3. jun 2011 altså samme gård.

Kommentér på:
SR Auto/MC,Valby er lukket, Peters MC, dækskift?

Annonce