{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

bukser {{forumTopicSubject}}

da jeg synes mine bukser er lige varme nok her om sommeren kunne jeg egentlig godt være intereseret i nogen som er lidt mindre isolerende (og som ligner bukser mere) hvad skal jeg have fat i så? polstringen er selvfølgelig ikke så god men de skal stadig kunne holde asfalteksem fra døren smiley hvad er det jeg søger?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bukser
  • #1   1. jun 2011 Jeg har tidligere haft Draggin Jeans - Silverbacks modellen.. Den var super god! dog har jeg skiftet den ud med en Mottowear buks fra touringshop.dk. (Hvilket også skal siges at være en shop, som yder en yderst høj service)

Kan kun sige, at Mottowear modellen er super fed! har den som hedder Rawcon og kan kun tale positivt om den. Der er beskyttelse i knæ og kevlar på udsatte steder.
    Derudover er det sådan et snor system, som gør at du ikke går rundt og træder dine bukser i stykker, pga. længden.

Go for Mottowear, hvis du spør' mig smiley

• #2   1. jun 2011 Draggin Jeans er smarte... har selv et par... men det var sq ikke nogle jeg skulle ned at ligge med.. smiley

læder er det eneste rigtige.. smiley

• #3   1. jun 2011 Jeg har et par kushitani bukser... De ligner alm cowboybukser, men der er vævet zylon i stoffet så de er slidstærke over det hele og ikke kun på røv og knæ som så mange andre mærker...

/ Bülow...

Kommentér på:
bukser

Annonce