721 visninger
|
Oprettet:
kørekort? {{forumTopicSubject}}
hej Motorcykel galleri!
jeg skal snart til at tage kortet og ville høre om folk har et godt sted at andbefale???? jeg bor i odense SØ og gider ikke kære flere "milioner" kilometer
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 5 Emner: 26 Svar: 379
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 56
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 30 Svar: 135
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 486
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 30 Svar: 135
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Prisen er sjældent et argument, da de fleste køreskoler er i kartel og har derfor tæt på de samme priser.
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 113
(link fjernet)
kørekort?