552 visninger
|
Oprettet:
Børnehjælpsturen d.4/6 {{forumTopicSubject}}
Så har vi atter deltaget i et rigtg dejligt vellykket arrangement...hvor var det flot og vellykket stablet på "benene".....stor ros til Erik og Knud.....det gjorde I sgu godt....selv det gode vejr sørgede I for....selv om vi ikke var sååå mange fra det Nordjyske, så er vi klar igen næste år.
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.444
måske jeg har misforstået, at i ikke kørte ud til is huset der, men et andet sted derude..
mvh
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Jeg ved ikke hvornår du var der, så det er lidt trist, at det ikke lykkedes.
Vi ankom ca. 13.50 omkring 70 cykler med ca. 100 mennesker, og vi holdt på gruset umiddelbart bag Langelinie på den plads ATP velvilligt havde stillet til rådighed. På pladsen foran en af kioskerne havde Julemærkefondet en lille stand, og vi var ved denne frem til kl. 15.50, og kl. 16 forlod de sidste af gruppen Langelinie.
Jeg er ked af, at du ikke traf nogen af os - det havde været hyggeligt.
Alle deltagere var forsynet med et rødt silkebånd, nogle havde flere:-), men jakkerne rødg jo af i det "forbandede vejr".
Men jo, arrangementet gik godt, og en masse glade MC-ister havde en god dag. Jeg tror nok Erik og jeg er enige om, at vi gentager arrangementet næste år, hvor vi hitter en anden dansk børnehjælpsorganisation at støtte:-)
Tak for alles deltagelse:-)
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.444
jeg var der fra ca 15.15. til efter 16.. men ude på selve lang l helt ude ved is kiosken... det er så nok der den er misset, hvis i var omme på den anden side...
men godt at høre alt forløb godt...
mvh
Børnehjælpsturen d.4/6