{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.462 visninger | Oprettet:

Dagens gode gerning! {{forumTopicSubject}}

Var en tur i Slagelse i dag for at besøge min far (det er jo fars dag!!) på vejen hjem mod Kalundborg mødte jeg en mc'ist ved Høng som holdt inde på cykelstien og lå og roede ved sin mc....jeg vendte om og kørte tilbage for at spørge om alt var okay.. fyren havde taget sin veteranmotorcykel ud på en lille tur og nu var den gået ud og ville ikke starte, han havde lokaliseret problemet til benzintilførslen men havde intet værktøj med til at skille den ad...efter at have snakket lidt frem og tilbage og efter jeg havde tilbudt at kører ham hjem, blev det til at jeg fik nøglerne til hans værksted som lå nogle få kilometer væk hvor jeg så hentede lidt værktøj til ham :o)
alt i alt en god fornemmelse at kunne hjælpe en mc'ist der holder i vejkanten med håret i postkassen... Tænkte dog efterfølgende lidt over det at han bare havde givet mig nøglerne og alarmen til sit værksted, jeg var trods alt en vildt fremmed der bare kom forbi!!! men dejligt med folk der stadig kan stole på hinanden!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagens gode gerning!
  • #1   5. jun 2011 Det er nemlig en af det bedste følelser der findes... smiley

• #2   5. jun 2011 god stil af jer begge...
    : D

• #3   5. jun 2011 hvor er "synes godt om" knappen.

det lige præcis sådan det skal være,

mvh

• #4   5. jun 2011 Ja det er med at stole på andre syntes jeg er lidt på vej tilbage som jeg oplever det i min verden...

Ja god stil til jer begge

• #5   5. jun 2011 Ja superfedt,bare alle var lige så flinke.

• #6   5. jun 2011 Niklas D...Det lyder måske lidt tosset når nu jeg havde valgt at holde ind for at hjælpe, men jeg havde en aftale hjemme så jeg blev ikke til reparationen var fuldført, fyren havde vil 3-4 km hjem så han kunne godt overskue at skulle hentes hvis han ikke kunne afhjælpe problemet på stedet...han lød også ret sikker på hvordan problemet skulle afhjælpes....alternativ kunne han jo håbe på at næste mc'er også holdt ind for at hjælpe..men efter at ha' læst dit (Niklas D) indlæg i går om din punktering var det sjovt nok det første jeg tænkte på da jeg så han holdt i vejkanten :o)

• #8   5. jun 2011 Det er sku bare rigtig go stil det der

• #9   5. jun 2011 Go MC stil!

• #10   5. jun 2011 Det vil jeg faktisk give dig rat i Chris

• #11   5. jun 2011 Jeg gik også i stå på motorvejen sidste år.. oplevede at en som Martin holdt ind og hjalp.. han var så godtnok i bil, men han var MCist.. og hjalp mig igang.. Det er super fedt med den gensidige respekt.. Thumbs up smiley

• #12   6. jun 2011 Hæhæ, holder stort set altid ind, hvis en mc er i problemmer...

Det giver som regel en masse god karma, og oftest, kan jeg jo hjælpe på en eller anden måde!! (lidt kan man jo med fingrene!!)

Det er lutter positive oplevelser!!
    MEN de sjoveste, har været de 3 gange jeg tilfældigvis har haft trailer på, og har taget dem med. DER bliver folk glade, og lidt imponeret, når man lige smider rampen ned (den ligger altid på traileren) tager cyklen op, og spænder fast.

DET har givet flere gode bekendskaber, samt et par gode grin!!

Jeg har dog undret mig over at de få gange JEG har haft behovet, har jeg været uheldig.. I vinters drillede min vintermaskine sindsygt meget!! selv i kraftig snevejr, på Amagermotorvejen, hvor jeg stod i nødsporet, var der ikke en eneste der holdt ind for at hjælpe!!!

OG i silende regn ved Folehaven, spurgte jeg en 3x34, om han ville smide mig hjem for en skilling (regnede vel med en lille smule, og et smil :-D) 4 km kørsel CA..

DET kunne han da, men det ville koste 2000 FOR som han sagde:
    "Jeg kan se du have et problem, og det betyder jeg kan sætte pris der efter. dit problem , min lyk...."
    Behøver jeg sige, at jeg trak den hjem ??? smiley

Kommentér på:
Dagens gode gerning!

Annonce