1.398 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
slut med at blive nuppet af fotofælden slut med at blive nuppet af fotofælden
hey MCG faldt over denne side http://fotostop.dk/ og sys da lige jeg ville dele den med jer, hvis i ikke har set den før da
tror da jeg skal have bestilt et sæt
0 synes godt om
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 165 Svar: 1.263
Har set en udsendelse engang hvor de netop snakkede om diverse spray, husholdningsfilm mm.
og det er rigtigt at noget af det virkede, MEN så ændrede han lige farven på baggrunden i et photo-program, og så stod tal og bogstaverne tydeligt...
Men kan ikke udelukke det "nye" de er kommet frem med virker
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 36 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.768
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=82579&highlight=laser+jammer
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.307
Det er rigtigt at umiddelbart kan man ikke læse nummerpladen på det almindelige billede, men politiet har nogle biledebehandlingsprogrammer der laver en for for negativ, og vupti står nummerpladen klar og tydelig til aflæsning efter at alle mulige triks er blevet gjort med pladerne.
Jeg kan stadig kun se en holdbar løsning hvis man vil undgå en aflæsning af politiet, nemli en vippeplade.
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 463
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 161 Svar: 311
gik og overvejede en liste over ok forhandlere, samt over lorte forhandlere.. og så vill ejeg sende den via email til alle der ønskede det... evt. overveje at konfrontere forhandlerne med deres karakter el. noget.. har jo massere af tid nu mens jeg er sygemeldt... kunne vlre en ok måde at få tiden til at gå...
aug 2005
Følger: 56 Følgere: 42 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 574
havnede du i et galt indlæg eller hvad ?
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 32 Svar: 51
Fik at vide at jeg skulle indbetale et áconto beløb og samtidig kunne jeg ikke få at vide om den var på lager eller i restordre. RIGTIG DÅRLIG SERVICE. det krævede jo kun en telefonopringning.
Bestilte delen hos Sayjes motor i Nykøbing Sj. og fik den 4 dage senere, ingen problemer. Og de skulle ikke have et áconto beløb og de er ikke Kawa forhandler som Masi motor.
slut med at blive nuppet af fotofælden