{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Påkørsel Blovstrød / sandholmgårdsvej- Er du okay?
  • #1   9. jun 2011 Jeg må sgu indrømme jeg altid stopper op og hører om de er ok, 1 mod 3 og godt fortumlet, det er ikke lige sikkert man får skrevet ned og gjort ved, og så er det godt lige at få trediemands indblanding!

• #2   9. jun 2011 Ville også meget gerne stoppe men havde ikke muligheden, og da jeg kom hjem og hentede min mc var de væk. Desuden holdte der en 3 andre biler smiley

• #4   9. jun 2011 Lige præcis...

• #5   9. jun 2011 Hvad har det med sagen at gøre ?

Der holdte 3 biler som yde hjælp det skal jo heller ikke blive en en gloulykke når der allerede er hjælp... og jeg ved intet om der har været race indblandet ?

• #6   9. jun 2011 Hvis der er mennesker til stede, manden står op og der tilsyneladende ikke er yderliogere du kan gøre, end at stille din nysgerrighed, så skal du da slet ikke stoppe - det er jo sådan man gør uheld til tilløbsstykker

• #8   9. jun 2011 Tror JK har en skidt dag

• #9   9. jun 2011 jk -

Tak. - For ja. Alle unge mennesker er jo dumme, ignorante, selvfede fartliderlige idioter som kun tænker med kønsorganerne og kører med hovedet under armen, og som alle har en intelligens som Amalie fra Paradis Hotel.

Ligesom alle indvandre nasser på systemet og lugter af hvidløg..

Ironi off!
    - Gud, hvor jeg dog hader den snævertsynede tankegang som mange (især ældre!!) danskere har.. Brækker mig snart over den danske mentalitet.

• #10   9. jun 2011 For at holde os til emnet, håber jeg manden er OK.

Hvis jeg var kørt forbi, havde jeg klart stoppet og sikret mig at alt var OK efter omstændighederne. Men hvis der allerede holdt 3 biler, og manden var gående, var jeg også kørt videre. Man kan jo ikke stå i kø for at yde psykisk førstehjælp.

• #11   9. jun 2011 Kender I det, når man holder i kø på motorvejen, og så endelig, efter en halv times tid, kommer der gang i trafikken igen. Undervejs sidder man og tænker over hvad der mon er sket og håber på at ulykken ikke er for grim. Når man så endelig når frem til "kernepunktet", tja, så finder man ud af, at det sgu var i modsatte køreretning ulykken var sket, og grunden til man har holdt i kø er, at nogle folk er så nysgerrige at de simpelthen bliver nødt til at køre forbi i med 15 km/t, for at glo på andres ulykke. Det har jeg oplevet adskillige gange, senest for et par uger siden på vej til jylland.
    Hvis der er folk i gang med at hjælpe og standse ulykken, og du vurderer der er nok, så lad vær med at stoppe op.

• #12   9. jun 2011 jk... Du er da en klovn. Håber at du kan leve op til din egen moral.

• #13   9. jun 2011 Emil:-)

JK - begår jo tydeligt en fodfejl og generaliserer omkring ungdommens manglende omtanke - ikke skidesmart:-)

Lad nu for din egen skyld være med at gøre det samme og generalisere ældre/voksne menneskers manglende tolerance - så får vi det alle meget bedre:-)

• #14   9. jun 2011 Knud (Ølstykke) J

Det var også mest for at give tilbage "af samme skuffe" smiley
    - Jeg bryder mig slet ikke om generaliseringer. Vi er alle kun mennesker, og ingen er ens.

Dog syntes jeg, desværre, at tit man oplever en manglende tro på Danmarks ungdom. Hvilket jeg godt forstår hvis man udelukkende sidder med hovedet ind i TV'et og følger de snotdumme unge i alverdens reality-programmer.
    - Men hverdagen ser heldigvis anderledes ud. smiley

• #15   9. jun 2011 Det var nok mig der startede op med stop og hjælp, men selvfølgelig kun hvis MC-isten er alene med den anden part, ellers kører man jo videre!

Kommentér på:
Påkørsel Blovstrød / sandholmgårdsvej- Er du okay?

Annonce