{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.265 visninger | Oprettet:

Facebooksiden "MotoGP på Viasat" lukket?? {{forumTopicSubject}}

Ohøj,

Er der nogen der ved om den er lukket? Jeg kan ikke finde den.

Den er sikkert strømmet over med utilfredse seere, der IGEN må se MotoGP tilsidesat af genudsendelser, så de må sidde oppe fra kl 01-04 natten til mandag for at se ræs.
Det er dælme også under al kritik! Op i anus med Viasat! :-s
Viaplay burde være gratis når man nu har betalt for tv-pakken.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Facebooksiden "MotoGP på Viasat" lukket??
  • #2   9. jun 2011 "desværre gør viasat kun i penge istedet for at tænke på andre"

Hvad havde du regnet med smiley ?? Det er en virksomhed der skal tjene penge..

• #4   9. jun 2011 Nej nej, men selvom jeg selv er træt af at løbene bliver vist kl lort om natten, så må vi indse at der tilsynladende ikke er nok seere til MotoGP..

Viasat tænker netop på andre, alle andre som hellere ser Tog Gear, fodbold osv frem for motoGP. De er som sagt interesserede i at tjene penge, og man tjener penge på den største målgruppe..

• #5   9. jun 2011 Jeg undre mig faktisk lidt i sager som denne. De viser hvad folk vil se. Ja tak, der er sq aldrig nogen der har spurgt mig eller for den sags skyld nogen jeg kender. Og har aldrig hørt om nogen der er!!

• #6   9. jun 2011 Nu var det jo ikke en Viasat side, men en kommentatoren havde oprettet. I hvert fald sådan som jeg har forstået det. Så jeg kan sagtens forstå hvis han er træt af alt det brok pg.a. noget som han ikke kunne gøre noget ved.

• #7   9. jun 2011 Jo men det eneste de får ud af at sende det så sent er at man optager et og spoler over reklamerne, havde det været søndag havde jeg siddet med en pose chips og gloet i stedet smiley Nu ser jeg det mandag eftermiddag efter job, jo jeg syntes det er røvet og pisser irreternde

• #8   9. jun 2011 Thomas R: Præcis! Jeg var ude og købe en harddiskoptager sidste søndag så jeg kunne se ræs mandag morgen til krydderbollerne - uden reklamer smiley Til gengæld synes jeg stadig at kommentatoren er en bøv at høre på smiley
    Motogp.com ftw!

• #9   9. jun 2011 Det er bedre end ingen komntator smiley

• #10   9. jun 2011 Altid bedre end Claus Borre arghhh

• #11   12. jun 2011 Jo den er lukket. Nok på grund af for meget brok som den person der stod for siden intet kunne gøre noget ved, hvad angår at ændre det så det sendes live, havde personen også skrevet flere gange. Hvad angår at se det live. så vil jeg gætte på at det er ligesom ALT andet tv. hvis der ikke er nogen der ser det, sender de det på det tidspunkt der ikke er så mange der ser tv, hvis der er mange der ser det, sender de det på det tidspunkt der er flest der ser tv. så hvis folk begynder at slå over på tv3+ på det tidspunkt de sender motogp kan det jo være at sagen ændre sig i løbet af året. ( man behøver jo ikke se det bare for at tv'et er tændt... så kan det også være vi får det der ''global opvarmning'' lidt hurtiger til DK hehe) smiley

Kommentér på:
Facebooksiden "MotoGP på Viasat" lukket??

Annonce