852 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Icon kvalitet Icon kvalitet

Hej syntes mærket Icon laver noget af de fedeste hjelme.

men er der nogle der kender til kvaliteten af dem?

har selv en schubert c2 og en shoie xr1000

og vil nødig nedgradere komforten men er fanme vild med deres design især på dem der som er lavet lidt alla en cross hjelm men hvor der så er visir på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Icon kvalitet
  • #1   10. jun 2011 Hov mente schubert s1 pro der er noget forskel fra c3;)

• #2   10. jun 2011 Jeg har købt en ICON Airframe carbon som jeg er blevet rigtig glad for og den sidder dejligt på hovedet og så er den bare meget mere stabil at køre med end mine tidligere hjelme smiley Så herfra kan de godt anbefales smiley

Men havde godt nok aldrig troede at jeg ville give så meget for en hjelm, men deres design to også pusten fra mig smiley

• #3   10. jun 2011 Elsker også deres hjelme! Har dog aldrig prøvet én..

• #4   10. jun 2011 Der er vidst heller ikke så mange forhandlere af dem her hjemme. Men mener at der er en i Vejle. Men kan sku ikke lige huske hvad det hedder det sted. Men det er en to-etagers bygning, hvis man er kendt i Vejle smiley

Jeg selv bestilte min direkte fra USA og håbede på det bedste. Og har altid brugt Large og det gjorde jeg heldigvis også med ICON's hjelme smiley og selvom pakken (incl diverse visir) kostede 4300,- så kom der aldrig en toldregning på det. Carbon hjelmen vejer vidst også kun 1450 gram så de har måske vurderet den til en lavere værdi bare ved at løfte i den. Skal ikke kunne sige det smiley

• #5   10. jun 2011 Kender ikke deres hjelme, men deres øvrige produkter jeg har haft på eller bare prøvet har været og føltes som top kvalitet - eller mindst på højde med "de førende" mærker... så jeg ville nu ikke være bekymret umiddelbart, men finde et sted hvor jeg kunne prøve pasformen

mvh

• #6   10. jun 2011 Du skal nok ikke forvente sammen kvalitet som fra din Shoei og schubert, tager du til USA så er Icon deres svar på thansen ting smiley

Men derfor kan hjelmen stadig være udmærket, så der er ikke andet for end at finde et sted og prøve en, også se om den passer på din knold.

• #7   10. jun 2011 LOL hva sker der lige for Icon FSB "Finner" haaar haaar skal satme have sårn noen horn til min hjelm samme med grisehalen og mohawken ;-)....

http://www.youtube.com/watch?v=QLXN232XntI&NR=1

fuck jeg er blvet gammel og følger slet ikke med......

• #8   10. jun 2011 Morten P hvor har du den information fra, jeg har en Icon Airframe hjelm som er helt på højde kvalitetsmæssig hvis ikke bedre end min forrige Shoei hjelm.

• #9   10. jun 2011 fra alle de trackday køre jeg kender fra USA, de siger icon er noget være lort.
    Men de er sikkert udmærket til bling bling effekt ved grillen, er bare ikke noget jeg selv ville køre med.

• #10   10. jun 2011 Jeg har set en del reviews om deres produkter og deres ingeniørarbejde bag deres produkter og tvivler meget på at det kan sætte op mod t-hansen. Det ville være som at sammenligne en rådn pære med et velsmagende jordbær. Det er bestemt ikke noget bras eller noget værre lort.

• #11   10. jun 2011 Henrik M
    Ja du har ret det er noget værre vrøvl at sammenligne det med T-Hansen produkter.

Kommentér på:
Icon kvalitet

Annonce