{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.382 visninger | Oprettet:

Er jeg helt gal på den? {{forumTopicSubject}}

Hej MCG...
Jeg undre mig over at jeg ingen henvendelser får på min MC.

Jeg købte den sidste år for 99.995 og satte for 15000 kr udstyr på den.

og har sat den ned i pris 3 gange nu, først fra 86500 så ned til 82000 og nu ned til 80000kr, er jeg helt galt på den? kan det virkelig ikke passe at jeg kan få denne pris med den årgang, km tal og stand? smiley

Vil gerne hører jeres ærlige mening smiley på forhånd tak.

annoncen er her: http://www.motorcykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=97802

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg helt gal på den?
  • #1   13. jun 2011 P.t er der intet salg i market samt det købers marked. så forvent intet hurtigt salg smiley

• #2   13. jun 2011 Ekstra udstyr er jo kun sat på for din egen skyld .. Jeg gider ikke betale ekstra for udstyret .. Ned i pris ..
    (Du kan få en SV1000 til 60.000 ... )

• #3   13. jun 2011 Søren J : Det passer da overhovedet ikke ? Det er rigtigt nok at det er købers marked, men markedet er langt fra dødt ..

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 67 Svar: 20.919
    #4   13. jun 2011 Det er en fed MC og den sidste årgang der blev lavet, så nyere bliver den jo ikke, men det er ikke en der er super meget salg i generelt.

Folk betaler intet for udstyr, så du skal dumpe prisen mere eller væbne dig med tålmodighed.

• #5   13. jun 2011 Problemet er at der stort set ikke er sket noget med SV1000 de sidste 4-5år så selv om din er en 2010'er ja så kan en 2007'er være ligeså god.

Den SV1000'er jeg har under min profil købte jeg for 3 sæsonner siden hos forhandler med 6 måneders garanti for 79.900kr. Der havde den kørt 18.000km. Men også med omkring 15.000kr. ekstra udstyr.

Min pointe er at på daværende tidspunkt var den også næsten ny, der var godt gang i mc køb/salg, og på trods af dette fik jeg det til den pris hos en forhandler.

Du har lavet den fejl at købe fra ny af og så sælge kort tid efter det gør nas!

Egentlig synes jeg man får meget MC for pengene ved at give 80k for din, men tror desvære du skal endnu længere ned.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 67 Svar: 20.919
    #6   13. jun 2011 Thomas - Den er ikke lavet siden 2007.

Alle som er indregistreret i siden da, er 2007'ere - så der ER ingen forskel. :o)

• #8   13. jun 2011 Du kan ikke få en krone for dit udstyr. Tabte penge... Så ned i pris. Find den billigste model magen til din med samme km og så 10000 kr under den i pris...

• #10   13. jun 2011 Tabte penge er måske at overdrive lidt, men enig i, at ekstraudstyr bedre sælges separat, de sidste 3 cykler jeg har solgt, har været med frit valg i ekstraudstyr, blandt det jeg nu havde mod merpris, og køber har i alle tilfælde altid valgt noget, men ikke alt - På sidste solgte cykel udgjorde ekstraudstyret ca. 20% af salgspris, så helt værdiløst er det nu ikke...

Iøvrigt også lidt problematisk IMO, når man annoncerer stærkt overgemte cykler efter 1. indreg som tilfældet er her.

• #12   13. jun 2011 er enig med Søren P

30% fra det øjeblik du kører over dør tærsklen hos forhandleren, plus det normale afskrivning om året, og eventuelt lidt ekstra for hurtig salg.. Jeg kigger efter cykler og har kigget på svérne, men kiggede ikke på din da prisen lægger alt for langt oppe.. smiley

• #13   13. jun 2011 Du skriver i din annonce.. nypris i 2010 115.000. Men nyprisen var jo 99.995. Regner du virkelig de 15.000 kroners "extra udstyr" med i nyprisen? I øvrigt så har jeg aldrig forstået hvordan fx. andre blink, anden udst, anden nrpl. holder osv. kan være extra udstyr.. disse ting var jo på i forvejen - bare af en anden type, det hedder vel nærmere gejl? Det er jo ik sikkert at dette gejl falder i alles smag. solgte en mc i 2008, hvor det første køber gjorde, var at mont. den originale udst. igen.. han var sgu ligeglad med at der var sports udst. på. Bare et ex.
    mvh

• #14   13. jun 2011 Fik vist brugt ordet extra udstyr flere gange... jeg mente udstyr.

• #15   13. jun 2011 Benny I
    du har så evig ret, mange mcister tror at det er guld fordi der er kommet noget ekstra dyrt gejl på

Kommentér på:
Er jeg helt gal på den?

Annonce