Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt mc-camping udstyr/telt mærke ?
  • #1   13. jun 2011 Storm køkken : Trangia
    Sovepose : find en der er mere varm end du regner med at skulle ligge i.

• #2   13. jun 2011 http://www.spejdersport.dk/

http://www.billigcamping.dk/shop/frontpage.html

det er gode steder at starte på smiley

• #3   13. jun 2011 www.wolfcamper.dk
    De er svære at slå når det gælder udstyr der ikke må fylre eller veje ret meget.

• #5   13. jun 2011 Enig med Jesper o Tonny ........... Wolf camper det spiller !! Der findes helt sikkert noget der fylder mindre men holder mig til wolfen Syntes også prisen er fornuftig og man kan få " reservedele " på kort tid

• #7   13. jun 2011 Khymo laver nogle fine telte. Købte et stort telt sidste år, og har lige fået biker modellen. Det spiller.......
    Og skulle uheldet være ude, kan man også få reservedele til det.
    Hurtigt og nemt på nettet. Kan kun anbefales.

http://www.khyam.co.uk/detail.asp?p=335

• #8   14. jun 2011 Jeg er afsted nogle gange om året, dog ikke i ørkenen og syd/Nordpolen eller andre extreme steder. Har købt et tunnel telt fra www.Louis.de som vidst kostede 40 Euro nedsat. Det kører nu på 3 år og har været igennem mange regnbyger, varme, tåge og forskellige slags underlag. Det har virket upåklageligt, og vil når dette når sin pension, nok købe et tilsvarende "billigt" telt da de fint klarer skærene. Jeg synes eneste minus er at teltstængerne er kunstof og ikke alu, så det er nok dem der går først. Det gode er at det ikke koster ret meget, fylder og vejer ret meget,. Det kan selvfølgelig være jeg har været heldig....og så igen, min bror købte et magen til, og han har heler ingen problemer haft. HAVDE jeg nu haft uanede mængder af penge, eller skulle afsted på længere ture, og skulle slå teltet op hver dag i en længere periode, ville jeg nok satse på alu stængerne og et lidt dyrere telt smiley
    Min sovepose er i øvrigt også fra Louis, kostede 60 euro er en superlækker og varm sag. Mine rejsefæller frøs som espeløv i Harzen i påsken (5 grader om natten), jeg lå i hylere smiley
    Liggeunderlag er fra Aldi, kostede en 50´er og jeg har endnu ikke fundet et liggeunderlag jeg ligger bedre på smiley

www.motorcykeleventyr.dk

• #9   14. jun 2011 Wolfcamper virker. Jeg har både telt og sovepose fra dem. De laver en XL sovepose, hvor du også kan lyne en ekstra kile i. Det duer:-)

• #10   14. jun 2011 Hvilket telt du vælger vil jeg ikke rode mig ud i, men køb et der kan modstå relativ høj vandsøjle, der er få ting der er mere irriterende end at vågne op i en stor vandpyt.

Men jeg synes nu at det som sagt af andre er meget forskelligt hvem der er gode til specifikt udstyr.

Hvad er du på jagt efter?

• #11   14. jun 2011 HD-Camp teltet er godt. Oz kaldet "hurtig rejsning " smiley koster dog fra 1500 op op så vidt jeg lige husker .. Fido

• #12   14. jun 2011 jeg så alletiders fede norske "indianertelt" da jeg var på mestersvinger ... det var sat op på mindre end 5 min, der var ståhøjde og rigeligt plads til mand og mc (hvis man ikke lige kører goldwing som ejeren gjorde), og pga konstruktionen med udluftning i toppen og mulighed for at folde bunden væk i midten, kunne man lave mad "indendørs" .... det er sådan et jeg skal have næste gang, i stedet for mit tåbelige tunneltelt smiley

P.S. Det fyldte mindre pakket end mit 3 pers. tunnel.

• #13   14. jun 2011 åh jo ... husk at købe gasbrænderen til trangia'en, den vil du elske.

• #14   14. jun 2011 christian : Slå lige i tråden, når/hvis du finder ud af hvilken tipi det var.
    Det er også sådan et jeg vil have næste gang jeg skal have nyt telt.

• #15   14. jun 2011 Toursport.dk

Jeg har selv købt:

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

• #16   14. jun 2011 jeg ville nu købe en nonstick trangia med kedel (eller som minimum en hvor panden er nonstick) og så en gasbrænder til den ... det fylder ingenting pakket og du har gryder, pande og kedel.

spritbrænderen tager du så med som reservebrænder, hvis du skulle være så uheldig at løbe tør for gas smiley

• #17   14. jun 2011 ... og dette telt kunne jeg godt ønske mig. Jeg ved godt at det er lidt tungt, men se lige pakkemål og rummelighed, i forhold til prisen. Det fåes i 3 farver. Jeg har 3 telte i forvejen, men ingen af dem synes jeg er tilfredsstillende mht. rummelighed/pakkestørrelse/vægt.

(link fjernet)

Se også model Taurus 2...

• #18   14. jun 2011 jeg ville nu nok vælge et kvalitetstelt og så bløde de 2-4k det koster
    ... det er relativt irriterende at være midtvejs i ferien, når teltet giver op for et moderat blæsevejr eller en solid tordenbyge.

Det irriterer mig ad h... til, at jeg ikke kan huske mærket på det telt ham med goldwing'en havde, men før eller siden falder tiøren vel.

• #19   14. jun 2011 Er det dette telt, Christian:?

(link fjernet)

• #20   14. jun 2011 Jeg vil super gerne have sådan en tentipi. Men de er jævla dyre.

http://tentipi.dk/Where_buy.html

• #21   14. jun 2011 hvordan klarer en tipi sig i "et moderat blæsevejr"?
    (undskyld den mulige afsporing af tråden)

• #22   14. jun 2011 tipi'erne klarer sig glimrende i selv temmeligt hidsigt blæsevejr ... blot skal der selvfølgelig sættes lidt ekstra barduner.

Det er rigtigt at der skulle være begrænsninger for, hvad nonstick kan klare, men nu har jeg haft og flittigt brut min nonstick trangia (med gasbrænder) i 4-5 år og der har ikke været nogen problemer med belægningen ... selvom ikke den pæne mørke belægning udvendigt er det lykkedes at hærge

• #23   14. jun 2011 heller ikke den Dan ... det var et norsk mærke, og det var pivlækkert i kvaliteten ... jeg mener at det hed nor-"etellerandet" ... det var ikke helsport.

Det fikse var, at bund og teltdug ikke fyldte en fis og alustangen i midten var i så mange dele, at den heller intet fyldte.

I alt fyldte og vejede hans telt pakket mindre end mit 3 pers, der vejer knapt 5 og er ca 55*20

• #24   14. jun 2011 Tja... Der er jo netop et mærke, der hedder "Nordisk"....
    Og et mærke der hedder Nordpol...

• #25   14. jun 2011 Forsvarets regnslag ombygget vil bivuak... og Så ellers kogegrej fra samme firma .. HMAK.....

Spøg til side . Wolf camp eller hd-camp ... ellers har Harald Tuborg . En masse camping grej i denne uge ...

• #26   14. jun 2011 Customgear.dk har også telte.. smiley

Kommentér på:
Godt mc-camping udstyr/telt mærke ?

Annonce