698 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Monster ctr... ? Monster ctr... ?

Hej,

Jeg overvejer kraftigt om en Ducati Monster skal være min næste cykel. Men er lidt bekymret om nogle af de historie man hører om driftssikkerheden.

Budgettet er omkring de 45.000, så Ducati'en vil jo være af lidt ældre dato.

Alternativet tænker jeg en Suzuki SV eller lign.

Er der noget om historierne med dårlig drift på Ducati'en, eller hvad mener I? I sidste ende er det måske blot et spørgsmål om at vælge med hjertet eller hjernen?

/Lasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Monster ctr... ?
  • #1   15. jun 2011 "Men er lidt bekymret om nogle af de historie man hører om driftssikkerheden." Hvad er det for nogle historier?

Monsteren er en af de mest driftsikre Ducati-modeller og den lider ikke af nogle specielle svagheder.
    45K - så er det vel en 600 Monster, du overvejer? Eneste "svaghed" er, at den med 50 hk ikke er nogen raket. Den er ikke meget hurtigere end din gamle GS500. Men den er yderst velkørende.

• #2   15. jun 2011 Jeg har ikke noget at sætte finger på en Monster, min starter og kører som den skal. Ta springet hvis det er sådan en du ønsker dig smiley

• #3   15. jun 2011 Jeg har bare læst i indlæg i diverse forums, at man skulle kunne skrue for at have en Monster - set i forhold til en japansk maskine. Men hvis det ikke er sandt, er det jo bare super.

Det er en 600 Monster jeg overvejer, set i lyset af min økonomi. Det er fint det ikke er nogen raket - jeg synes at designet er super fed.

Desværre er udvalget jo ikke specielt stor i det prisleje. Er en 600 Monster specielt følsom ifht. at have kørt mange km.?

• #4   15. jun 2011 købte min monster for 20000 uden afgift og skat siger jeg kan få den for mellem 17000-25000 i afgift. Skal have den toldsynet på mandag. kan lige vende tilbage

Kommentér på:
Monster ctr... ?

Annonce