{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.251 visninger | Oprettet:

Lars L
Lars L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Læderdragt - hel eller 2-delt til 190cm 80kg {{forumTopicSubject}}

Hey.

Jeg har et sa**** bøvl med at finde en dragt der passer. Har været ved 4 forhandlere nu, som alle tydeligvis prøvede at prakke mig noget af de 52/54 de havde på lager på, selvom de passede af røv til.

Er der virkelig ikke nogen der laver dragter med ekstra længde? Problemet er at en 54 er nogenlunde i længden (klemmer lidt ved klokkerne) men den poser jo overdrevet meget på ben, arme og mave. Så det dur i hvert fald ikke.

Nogen gode ideer? Havde jeg tid til at vente på det, bestilte jeg bare en custom dragt, men der er 6-8 ugers levering og jeg vil gerne have noget til om 1½ uge når jeg har kørekort og mc.

På forhånd tak.
Lars

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læderdragt - hel eller 2-delt til 190cm 80kg
  • #1   16. jun 2011 Dragtdesigneren.dk få den syet på mål til en fornuftig pris og kvalitet.
    Hel dragt til bane og 2 delt til gade brug hvis du spørger mig.

• #2   16. jun 2011 hvis du nu køber en 2 delt kan du jo få jakken i en str 50 og bukserne i en str 54.. smiley

• #3   16. jun 2011 Ser ud til hans hjemmeside er nede nu, men han har en bruger her på siden, så kan du prøve at sende en pm til ham.

• #4   16. jun 2011 Jeg er 200 cm og har fundet at høje bukser med klap og seler kombineret med kort jakke fungere bedst for mig, giver fuld dækning og deler ikke på midten, men mere flexibilitet en en heldragt som kan blive overvarm når man er af cyklen. Måske ikke uber cool styling, men fungerer super godt.

• #5   16. jun 2011 Køb delene særskilt i den størrelse, der passer: Works for me:-)

• #6   16. jun 2011 Der findes "Tall sizes" til os der har højden, men ikke nødvendigvis drøjden.

størrelse 102 eller 104 burde passe dig ret godt. Arlen Ness 5912 hos fc-moto er et bud.

Ellers ville jeg få det lavet hos dragtdesigneren.

• #8   17. jun 2011 Hør på Kwak, der er så mange førstegangs købte dragter der bliver smidt ud eller sat til salg fordi man ikke har fprstået hvor vigtigt det er at den passer 100%

• #9   17. jun 2011 Personligt ventede jeg næsten 2 måneder på min specialsyede dainesedragt - men jeg syntes det var ventetiden værd, også selvom der stod en splinter ny cykel i garagen og ventede smiley Men sådan er det desværre at være sent ude. Men det betyder jo også at vægten skal holdes 100%, for at pengene ikke er spildt.

• Lars L
    Lars L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #10   17. jun 2011 Der er nogle gode argumenter for at jeg skal bide ventetiden i mig og få speciallavet en dragt.
    Så må jeg købe en midlertidig dragt/jakke som erstatning.

Anna: Hvor bestilte du din Dainese og hvad kostede den?

• #11   17. jun 2011 Jeg var inde hos Aagesen motorcykler på Hvidovrevej i Rødovre
    ( www.aagesen.dk ) de tager mål og alt.
    og prisen afhænger af hvilken dragt du vælger. Specialmade er prisen på den pågældende dragt + 40%. Så mener min endte på 9400. Og jeg er virkelig glad for den. klart de ekstra penge værd.

Kommentér på:
Læderdragt - hel eller 2-delt til 190cm 80kg

Annonce