1.475 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Utæt Schubert C3 hjelm Utæt Schubert C3 hjelm

Hej Alle.

Når jeg kører i regnvejr pisser vandet ned på indersiden af visiret på min C3 hjelm. Er det et kendt problem og kan der gøres noget ved det ?? eller er det bare min hjelm som har et tæthedsproblem ?

Er der nogen med en BMW system 6 hjelm der har oplevet det samme ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Utæt Schubert C3 hjelm
  • #1   20. jun 2011 du skal nok bare justere dit visir så det slutter tæt

• #2   20. jun 2011 har nøjagtig samme problem med min C3. Har klaget og den har været sendt ind, men problemet er der stadig. Så du er ikke alene

• #3   20. jun 2011 Hej Ralf. Har ikke problemet på min C3'er, men det var et udtalt problem på C2'eren. Spørger måske dumt - men lukker du visiret helt til, så der kommer et klik, når du kører i regnvejr. Kræver ofte 2 hånds fatning på visir og hagestykke. Opdagede det selv først efter et par dage, at visiret kunne lukkes det ekstra lille stykke

• #4   20. jun 2011 Jeg havde det samme problem på min HJC hjelm..

Jeg smurte gummilisterne med en silikone stift og problemet forsvandt..

Du kan også se når du fugter listerne om den slipper ved visiret og dermed skal justeres.

Men mine lister var bare blevet stive i det og derfor kunne vandet blive presset ind i hjelmen

• #5   20. jun 2011 min s1 pro gør det samme, har lige smurt listerne i silicone , men har ikke prøvet den i regn vejr endnu ....

• #6   21. jun 2011 @ Henrik CNR: tak for tipset. Havde ikke lige opdaget at der var det ekstra klik så visiret kan lukkes lidt mere i. Takker smiley

Kommentér på:
Utæt Schubert C3 hjelm

Annonce