Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ørepropper hvor?
  • #2   17. maj 2006 og ja de er super gode... har et par, dog nogle jeg har fået igennem arb. men mener det koster 1500,- også har du støbeforme og kan for et noget mindre altid bestille ekstra hvis du skulle få dem ødelagt, eller smidt væk.

mvh Offslow

• #3   17. maj 2006 lettere at tage en håndfuld af de gode bløde på arbejdet:)

• #4   17. maj 2006 Kan også varmt anbefale de formstøbte... Render også rundt med dem på jobbet, og man mærker slet ikke de er der, og så sidder de jo perfekt HVER gang...

• #5   17. maj 2006 Du kan evt gå til en der laver høreapparater. De laver som regel også ørepropper... Fik lavet mine ved Fyns Hørecenter eller hvad det nu hed. Det er mange år siden, gav 250 pr stk. men de passer desværre ikke så godt mere

• #6   17. maj 2006 De formstøbte fås for ca en tusse nu..

og det geniale ved dem er at ud over de passer perfekt kan du også selv bestemme hva for lyde de skal dæmpe.. eks høj og lav frekvens støj.

MF

• #7   17. maj 2006 Kender til et par stykker der har dem. Ca halvdelen er glade for dem, resten synes de alm. cylinderformet gule er ligeså gode. Det kommer an på hvordan dit øre ser ud indeni. Støjdæmpningen er den samme, og hvis du ikke føler dig generet af de gule, så kan de formstøbte være penge ud af vinduet...

/
    Jesper

• #8   18. maj 2006 Hos Dotmiljø er der rigtig godt service. Hvis du siger at du skal have et par ørepropper til mc så sætter de bare det filter i som passer til dette. Dejlig nemt.

• #9   18. maj 2006 Jeg har også fået lavet nogle hos Dotmiljø, de er perfekte til koncerter og lig, men når jeg tager min hjelm på, passer de ikke længere!
    Min øreform ændre sig tilsyneladene når hjelmen kommer på!
    Jeg pruger dem ikke til at kører mc med, for de passer ikke og lukker alt for meget støj forbi, jeg bruger igen de gode gamle "gule" ørerpropper af skum man kan købe alle steder, de passer hver gang men er dog lidt trættende at kører med i flere timer, fordi de trykker i ørert!!! Skulle ha haft hjelmen på da jeg fik støbt dem hos Dotmiljø, for de er klart mere behagelige at kører med!!

• #10   18. maj 2006 nu har jeg så været ved dot-e og få taget aftryk af mine kæmpeører! der går ca 5uger før jeg får dem pga de er ved at flytte deres produktion
    men skal af med 1200 kr, men dem kan jeg også bruge på arbejde senere så det er jo en god invistering

• #11   18. maj 2006 Kanon invistering Ronnie. Har selv et par fra DOT, og så kan man jo altid få byttet filtret gratis, så man kan tilpasse det efter hvor meget man vil ha dem dæmpet. Det er jo ikke sikkert, at det er nok eller at det er for lidt efter din mening.Jeg har selv fået skiftet et par gange. Har haft dem et par år nu

Kommentér på:
ørepropper hvor?

Annonce