1.816 visninger
|
Oprettet:
nøgle !!! {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der ved hvad man kan gøre når man har været så dum at smide sin nøgle væk ???
jan 2010
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 73
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 6 MC-er: 5 Emner: 2 Svar: 249
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 244
aug 2005
Følger: 33 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 112
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
maj 2008
Følger: 2 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 7
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 331
feb 2011
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 366
Held og lykke:)
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
Køn en brugt ECU med tilhørende startspærre og nøgler samt låsesæt.. skift det hele selv uden omkodning..
Eller køb en brugt startspærre der passer på din MC, med tilhørende nøgler.. så bestiller du nye nøgler til dit nuværende låsesæt, og med lidt fusk kan det nemt omkodes..
apr 2005
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.757
feb 2006
Følger: 40 Følgere: 39 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.144
Normalt skriver man nøglenr i servicebogen når man udfylder den, fra ny, så måske du er heldig det står der...
/ Bülow...
feb 2006
Følger: 40 Følgere: 39 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.144
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
nøgle !!!