{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.517 visninger | Oprettet:

Harley Davidson Xlh {{forumTopicSubject}}

Hej mcg jeg har kig på denne her Harley Davidson men ved ikke en skid om Harley Davidson er den nogle der kan hjælpe med om det er et godt køb og hvad top fart på sådan en og hvad de ca går på litterne
og hvad jeg skal kigge og lytte efter nå jeg skal kigge på den

det er en Harley-Davidson, Sportster, Ironhead xlh 1000 cc 1968
mvh karsten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Harley Davidson Xlh
  • #1   26. jun 2011 ja hvis den er med afgift , og koster 25k og den er iorden er det en ok handel ?
    hvis du ikke ved hvad skal lytte efter , er det ikke en mc for dig !
    12-15 km/l
    ved 145 kmt vil jeg tro du falder af pga rystelserne ?
    jeg vil tro at 60 % af prisen giver man for navnet (og en ironhead giver ikke meget streetcredit)og de sidste 30% giver man for den bedagede teknik.
    men alt det er jo bare min mening ; og hvis du ikke kan leve uden at have prøvet at eje en HD (jeg ville prøve smiley så køb den og glem alt om fornuft smiley


  • #2   26. jun 2011 Glæmte lige at den står til 50000. kr hvis det er til nogle hjælp med afgift og syndet

  • #3   26. jun 2011 for dyrt til sådan en hd

  • #4   26. jun 2011 Hmm.....prisen ligger på det leje altså 50K , kik på andre lignende.

  • #5   26. jun 2011 Vil mene at hvis du intet ved om HD og vil købe en (efter min mening alt for dyr) XLH fra 68, så er det IKKE en maskine for dig.
    Yderligere skal du nok ikke gøre dig forhåbninger om at køre langt på literen da de fleste HD'ere ikke er indstillet ordenligt...;o)
    Håber du finder en fin maskine. Ville dog ligge lidt mere på bordet (ca 60-70.000 kr) og så købe en EVO-Sportster..;o)


  • #7   26. jun 2011 Jeg har haft en XLH fra 71. den kørte ca. 16 km/l ved normal kørsel hvor du også kommer fremad, Topfart er angiveligt omkring 180km/t efter bogen, men der når du ikke op før DU mister modet ;-), medhensyn til motoren skal du køre den godt varm så olien bliver tynd, så kan du nemlig rigtigt fint høre alle mærkelige lyde (forvent nu ikke den lyder som en Honda). ellers er der vel ikke andet at køre end at tage en prøve tur og se hvordan i passer sammen, Og pas nu på den ikke er en sminket luder, for 50.000kr skal det være en rimelig iorden sportster.

  • #9   27. jun 2011 Jeg siger tak for en masse plusser og minsuser

    jeg skal vist lige i tænkeboxen

    mvh karsten


Kommentér på:
Harley Davidson Xlh

Annonce