{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.128 visninger | Oprettet:

Trackdays {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Hvis i er til trackdays, kan den svenske sydskanesemse
( www.sydskanesemse.nu) varmt anbefales.
De prioreterer sikkerhed meget højt. Der er altid mange flagposter og når man styrter kommer de ud med en trailer og kører raceren til pit. Selvom man ikke fejler noget efter styrt skal man alligevæl køres til pit i abullance for en tjek. Der er altid en læge med.
Jeg har ofte oplevet at sydskanesemse's folk går rundt og snakker med folk og tjekker om alt er ok.
De er meget hjælpsomme. Den første gang jeg var sammen med dem havde jeg ikke en svensk kontakt med til strøm. De så, at jeg kunne ikke få strøm og straks gav de mig en svensk kontakt.
Sydskanes har de fleste arrangementer og de starter tidelligt. I år kørte vi først gang d. 15 0g 16 april på Knutten.
De kører både på knutten og Sturup. De har alle klasser og grøn klasse er med instruktør. Blå og rød er masterkører med.
Sydskanes er også billigt. Hvis man er medlem koster en dag 900 svenske og frokost (tager selv bord) er inclusiv. Strøm 100 svenske. Hvis man ikke er medlem koster en dag et par hundrede mere.
For mig, som kører meget (jeg har kørt 13 gange indtil nu) er det mange penge at spare på en sæson.

Hilsner
Stefanos


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trackdays
  • #1   26. jun 2011 Hvad er en "Svensk kontakt"?
    Der er da alm. EU standard stik på både Knutten og Sturup, som er de to baner SSEMSE kører på!?

    Du skal på Sturup bruge en CEE stik, men den har da ikke noget med Sverige at gøre smiley
    På Knutten er der også alm. 230V udtag.

    Anyway SSEMSE er en fin klub (som jeg i øvrigt selv er medlem af), men deres hysteriske tiltag med at minimere støjen på Knutten, for at "Please" bane ejerne og kommunen, og gøre sig selv til en "god kunde", har IMO taget det gassen af ballonen.

    Personligt kører jeg ikke på bane som "övningskörning", og gider ikke lulle forbi "manden med måleren" i 6. gear et sted hvor jeg ideelt ville køre i 3. eller 4. - blot for ikke at larme for meget - Og det vel at bemærke på en helt stock cykel med standard potte og standard filter. Jeg kører sgu på bane for at kunne give den kniven hele vejen rundt på banen smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #2   26. jun 2011 For mig som kører mere end 13 gange på en sæson, er der ikke så mange penge at spare, hvis nogen overhovedet.

    2 enkeltdage koster mig mere end 2 sammenhængende dage da det ikke er prisen for deltagelse der er den største post på budgettet, men transport og bro osv.

    Og så er der den med støjen... På det punkt spiller deres arrangement bare ikke på nogen måde...

    Jeg var også medlem og har kørt et par gange med dem, men har godt nok aldrig set så meget til det frokost?


  • #3   26. jun 2011 De har skrevet at de har hævet overliggeren med de støjmålinger. Den var nu også helt gal. Jeg fik en løftet pegefinger på min standard zx-6r med standpotte, katalysator og det hele. Men nu tillader de 100 DB forstår jeg.

  • #4   26. jun 2011 Jeg har altid fået varm mad på deres heldagsarrangementer, det er OK.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #5   26. jun 2011 Jo det er også fint, men 100db er der stadig en masse cykler som ikke kan overholde når der er gas på, selvom de er helt standard.

    Den primære grund er netop at lydmanden hænger ca 3 meter ud over banen og stort set møver mikrofonen ind foran snotten på en når man kommer fræsende..


  • #6   26. jun 2011 Sydskåne er en meget positiv oplevelse.
    De er utroligt hjælpsomme, og så er de til forskel fra de fleste andre arrangører ikke ude på profit, men blot gode oplevelser.
    Jeg kan kun anbefale dem på det varmeste. Eneste ulempe er at alle "Knutdagene" er på hverdage.


  • #7   27. jun 2011 Hej igen.
    Typisk dansk.
    Bruk, bruk og igen bruk.
    Grænsen er stadigvæk på 95db. Det er ikke Sydskanes, som sætter grænserne. Det er mundighederne. Alle skal afholde de 95db BASTA! Det gælder for alle svenske baner (så meget jeg ved).
    Personligt kører jeg ikke på banen for at vise de andre hvor meget min racere lammer. Det er andre ting, som er vigtigere for mig når jeg er på banen.
    PS.
    Jeg kører ogspå med ørerpropper på for at beskytte mine hørelse.


Kommentér på:
Trackdays

Annonce