{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.191 visninger | Oprettet:

klippe-ordning? Hvordan og hvornår? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Så skete det sku, efter 3 gode ord uden en bøde eller den mindste påtale ved kontrolstop.
Jeg fik en betinget frakendelse i sidste uge for at køre på baghjul og skal derfor op til ny teori- og køreprøve.

Hvordan er det så, har jeg så 1 klip de næste 3 år? og hvis jeg har det, så ville jeg gerne lige have reglerne på plads angående fartgrænserne.

Nu må i skride ind hvis jeg tager fejl. Man får et klip for at overskride fartgrænsen med 30% ikk? og vil det så sige at man i byen kan køre <65 km/t , på landeveje <104 km/t , på motortrafikvej <117 km/t? og kan jeg så også køre 143 km/t på motorvej ved 110 grænsen? og hvad så på 130 grænsen? Der overskrider den jo den gyldne 160-grænse som man mister kortet ved.

Er du klogere end mig så belær mig endelig smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klippe-ordning? Hvordan og hvornår?
Kommentér på:
klippe-ordning? Hvordan og hvornår?

Annonce