977 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Værksted København (Skade taksering) Værksted København (Skade taksering)
Hej MG
Har været nede og ligge på min Geely Puma hvor der er sket en del skade på den. Har desværre kun ansvar på den, men modpartens forsikrings selskab har vedkendt sig skylden, og jeg skal derfor selv finde et værksted i Københavns-området hvor jeg kan få den takseret.
Kan i anbefale nogle gode værksteder herinde som jeg kan få fragtet den hen til?
Er nemlig ikke lige så kendt herinde på det område
0 synes godt om
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
timelønnen er tårnhøj og tror at MC'er bliver erklæret totalskadet hvis reperationen overstiger 60% af markedsværdien..
så det er faktisk lige meget hvor du afleverer den, mit bud er at du får penge og forsikringen får cyklen..
aug 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 79
Efter hvad jeg kan se, så er styret slået skævt, begge højre blinklys ødelagt, fodhviler/udstødning/forbremsegreb og side dæksel er ridset/skrabet og så er frontkåben også skrabet!
apr 2009
jeg forstod dit indlæg som, at du søgte et godt værksted.. men det bliver 99% ikke aktuelt..
aug 2004
Så helt ligegyldigt er det åbenbart ikke hvor man sender den hen!
apr 2009
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 277
Det tog ca 2sek på google
(link fjernet)
aug 2004
Og en anden ting er at jeg da selvfølgelig i forvejen har været inde og kigge på den side, men det betyder jo ikke at der ikke er andre steder i København der vil tage sig af, for at bruge anders L's eget utryk, det fætter BR mærke.
Men tror jeg vælger at slutte tråden her, og spørge nogle lidt mere kompetente mennesker end dem man åbenbart finder herinde!
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 277
Men selvfølgelig man læser tingene som man vil, og med de briller på man vil.
Men det var skam helt seriøst ment at de nok var de bedste at tage fat i , dem på den liste.
PS. har skam ikke brug for en potensfolænger, ved scu godt jeg har en lille p.. har så bare tilgængæld 100kg at støde imod med
apr 2009
Værksted København (Skade taksering)