977 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Værksted København (Skade taksering) Værksted København (Skade taksering)

Hej MG

Har været nede og ligge på min Geely Puma hvor der er sket en del skade på den. Har desværre kun ansvar på den, men modpartens forsikrings selskab har vedkendt sig skylden, og jeg skal derfor selv finde et værksted i Københavns-området hvor jeg kan få den takseret.

Kan i anbefale nogle gode værksteder herinde som jeg kan få fragtet den hen til?
Er nemlig ikke lige så kendt herinde på det område smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Værksted København (Skade taksering)
  • #1   30. jun 2011 hvis den har været nede og ligge og blot nogle få ting skal skiftes, så bliver den nok erkendt totalskadet med den lave pris den har.

timelønnen er tårnhøj og tror at MC'er bliver erklæret totalskadet hvis reperationen overstiger 60% af markedsværdien..

så det er faktisk lige meget hvor du afleverer den, mit bud er at du får penge og forsikringen får cyklen..

• #2   30. jun 2011 Men uanset om den er totalskadet eller ej, så skal den jo stadig indleveres et sted smiley

Efter hvad jeg kan se, så er styret slået skævt, begge højre blinklys ødelagt, fodhviler/udstødning/forbremsegreb og side dæksel er ridset/skrabet og så er frontkåben også skrabet!

• #3   30. jun 2011 ja, og du kører den bare til den nærmeste forhandler..

jeg forstod dit indlæg som, at du søgte et godt værksted.. men det bliver 99% ikke aktuelt..

• #4   30. jun 2011 Men det første værksted jeg så ringer til (Aagensen Motorcykler) fortæller mig så at de ikke kan hjælpe mig med den model.
    Så helt ligegyldigt er det åbenbart ikke hvor man sender den hen!

• #5   30. jun 2011 åbenbart ikk så, underligt de ikke gider røre den, må være et nemt stykke arbejde..

• #6   30. jun 2011 kig her og så se hvem der forhandler det fæter BR mærke og kontakt dem.
    Det tog ca 2sek på google smiley

(link fjernet)

• #7   30. jun 2011 Kan godt lide at bare fordi at man selv køre rundt på en potensforlænger af en R6, så mener man at man er i sin fulde ret til at kalde andres maskiner for BR. Havde egentligt troet at folk herinde bare vare en lille smule mere seriøse end på Scootergalleri.

Og en anden ting er at jeg da selvfølgelig i forvejen har været inde og kigge på den side, men det betyder jo ikke at der ikke er andre steder i København der vil tage sig af, for at bruge anders L's eget utryk, det fætter BR mærke.

Men tror jeg vælger at slutte tråden her, og spørge nogle lidt mere kompetente mennesker end dem man åbenbart finder herinde!

• #8   1. jul 2011 slap af hvis du ikke kan tage lidt smil.. Havde smidt et par smiley's.
    Men selvfølgelig man læser tingene som man vil, og med de briller på man vil.

Men det var skam helt seriøst ment at de nok var de bedste at tage fat i , dem på den liste.

PS. har skam ikke brug for en potensfolænger, ved scu godt jeg har en lille p.. har så bare tilgængæld 100kg at støde imod med smiley

• #9   1. jul 2011 Jeg synes godt man kan tillade sig at være lidt kritisk når man kører R6, men ikke når man har 2 cm tøsestribe på sine dæk smiley

Kommentér på:
Værksted København (Skade taksering)

Annonce