1.841 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Køreprøve - Hvad er den hurtigste tid ? Køreprøve - Hvad er den hurtigste tid ?

Hej alle herinde på Mcgalleri, specielt kørerlærerer smiley

Jeg bestod min teoriprøve igår efter at jeg havde ventet en måneds tid fra min sidste dumpede test.

Nu er jeg så klar til køreprøve i den nærmeste fremtid, men har stadig ikke kunnet få et svar fra min kørerlærer hvornår jeg kan komme op.

Er der ikke nogle af jer der kender til ventetiderne rundt omkring i landet? Hvis der er gevinster i form af reduceret ventetid, ved at tage til Jylland/Fyn/Sydsjælland, ja så er jeg klar på dette.

Har nemlig været en stolt ejer af en motorcykel i et par måneder nu og det er dæleme svært at holde fingrene væk.

Er der nogle herinde der har fingeren på pulsen?

Værdsætter meget jeres svar uanset om det er godt/dårligt nyt.

Tak for hjælpen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køreprøve - Hvad er den hurtigste tid ?
  • #1   6. jul 2011 Jeg var ca en uge efter min teoriprøve smiley

• #2   6. jul 2011 Evt ring rundt, har hørt om nogle som fik en tid inden for ca en uge - men du skal nok regne med mange tar på ferie nu, så vil gætte på du nok skal vente endnu en lille måned.

• #3   6. jul 2011 Vi har det vist på samme måde, jeg har også haft cyklen i 2 måneder, men skal til køreprøve den 14. Der var 16 dages ventetid fra teoriprøve.

• #4   6. jul 2011 Kan se at du er fra Kbh. Min faster og hendes kæreste er begge kørerlærere i Hillerød, Ballerup og Valby egnen.
    De har nogengange prøver i Nyk. Falster Holbæk og Kalundborg fordi at der er så lang ventetid.

• #5   6. jul 2011 Som Lenni siger ja der er flere folk fra kbh området, der booker prøver b.la her på sydsjælland, så os der bor her skal vente længere tid pga. af de skide kjøvenhavner snuder:)

• #6   6. jul 2011 Lenni L
    lidt sjovt de kan få prøver i nyk. falster nå de lokale har op til 8 ugers ventetid ??

• #7   6. jul 2011 Jeg brugte sku kun 3 uger på mit kørekort fra start til slut da jeg tog til MC.

hør evt. din kørelære om han vil spørge efter en afbuds plads smiley

• D J
    D J Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
    #8   6. jul 2011 Jeg kan godt forstå du ikke kan vente med at komme til køreprøve - MEN. Ville det ikke være nemmest / smartest at gå op til prøve i den by, du er vant til at køre i, uanset ventetiden?. Jeg mener / tror at man hurtigere vil lave en fejl eller 2 i en by man ikke er vant til at færdes i, især når man er til køreprøve, og samtidig er nervøs ?

Bare min mening smiley - Held og lykke

• #9   6. jul 2011 Dingle B.
    Skal ikke kunne sige det. Men det er fakta.

Kommentér på:
Køreprøve - Hvad er den hurtigste tid ?

Annonce