{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Hornet VS. FZ6-N {{forumTopicSubject}}

Min gamle Hornet blev dømt død så nu står jeg med en check i hånden og ingen MC smiley
Så har kig på en Honda Hornet 600 fra 2002 der har kørt 7000km og en Yamaha FZ6-N fra 2004 der har kørt 5000km, begge står std. og til stortset samme pris, har ikke prøvet yamahaen endnu. er der nogen der kan sige noget om dem der, eller mest Yamahaen da jeg ikke rigtig kender noget til den, Hondaen skulle jo være bundsolid smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hornet VS. FZ6-N
  • #1   21. maj 2006 yamahaen er jo i bund og grng den samme som min, bare uden styrkåbe og centralstøttefod, synes min går godt, den du har set på af handaen er det den med 16 tommer forfælg???, for jeg ville finde en med en 17 tommer da der er flere slags dæk til den og den styrer altså noget bedre!, men det er sgu et svært valg, prøv dem begge

  • #2   21. maj 2006 Jeg tror også jeg ville vælge Yamahaen af de 2. Har godt nok kun prøvet en Hornet, men syntes mere om Yam'sens styling smiley

    Eller hvad med en Z750 fra Kawasaki? Jeg ved ikk om der er så mange til salg på brugtmarkedet, men den koster næsten det samme i nypris, som Yamahaen og Hondaen og er derfor et godt alternativ pga den større motor. Og styringen på Kawaen er heller ikk ringe.


  • #3   21. maj 2006 jeg prøvede z750 ved rydbergs, og jeg synes kun der var mere riv i 2 og 3 på den, der synes jeg min er bedre for der er rimelig riv i alle gear, SYNES jeg, plus at jeg ikke er vild men kawas nye farver på fx motor

  • #4   21. maj 2006 har haft kig til Z750 men men kan ikke finde nogen til det jeg har råd til og i en farve jeg kan li

  • #5   21. maj 2006 Well... Den kan i hvert fald sagtens følge med de små 600 i bunden. I forhold til Hornet er der noget mere riv i z750'eren. Kubik har en del at sige hva moment angår. Men igen, så sys jeg nu at Yam'sen er den fedeste af de to her, så den ville jeg gå efter smiley

Kommentér på:
Hornet VS. FZ6-N

Annonce