1.240 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ingen mcèr med færgen :-( Ingen mcèr med færgen :-(

Pga. blæsevejr tog langelandstrafikken (Tårs/Spodsbjerg) igår ikke mcèr. Havde bestilt billet og oplyst mailadr.& tlfnr. - alligevel får jeg intet at vide om aflysningen. Da jeg kommer hjem (uden mc) prøver jeg at booke en mc billet til næste afgang - ingen problemer??? Der står INTET på deres side om de ikke tager mcér med. AMATØRAGTIGT er vist passende. Ringer til langelandstrafikken for at få en forklaring - damen aner intet om deres system, hun kan kun booke billetter. Har skrevet en mail til dem - intet svar endnu.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen mcèr med færgen :-(
  • #1   25. jul 2011 kør over als - jylland - fyn og gemmen noget af sjælland så er du fremme, men det bliver en del bedre vejr i morgen så tror du ik at de kan have din mc med over færgen der?

• #2   25. jul 2011 det har jeg prøvet først i hirtals og så hanstholm, det ene sted ventede vi 3 færger,hvor de begyndte at boarde biler og lastbiler, da vi så holdte i rækken blev vi bedt om at vende rundt og vente på den næste

• #3   25. jul 2011 Lyder underligt.
    Man plejer at kunne skrive en frasigelseserklæring, hvor man kvitterer for, at overfarten er på eget ansvar. har jeg selv gjort en gang, hvor der ikke var fastgørelsesmuligheder på en færge på ruten!

• #4   25. jul 2011 tja du vil vel også være lidt sur hvis din cykel lå og spildte dens livsblod på færgebunden ? smiley
    den første gang jeg tog færgen til sverig var jeg også noget betænksom over at der ikke var noget som helst at spænde cyklen fast til... men vælter den så må de vel betale for skaderne ?

• #5   26. jul 2011 Jeg synes det er ok at de ikke tager mcér med hvis det blæser meget, men kunne de ikke lige informere om det - hvad skal de ellers med mit tlf.nr. og mailadr. Og endnu værre at man kan booke til afgange man ikke kan komme med på! Det får man først at vide når man ankommer til færgen smiley

• #6   26. jul 2011 Henrik du har så fuldstændig ret, situationen var en anden hvis det var en rimelig pris man betalte for en mc, men prisen godtgør og fordrer en ordentlig og anstændig behandling, det syntes jeg ikke du har fået i dette tilfælde.
    Selskabet VED at de har booket mcer og derfor bør de også kontakte de personer de har booket på deres skib.

• #7   26. jul 2011 mm det er self noget skidt at de ikke oplyser om sådan noget, så ville jeg også blive lidt muggen.

Kommentér på:
Ingen mcèr med færgen :-(

Annonce