1.075 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Et ? til Cross folket... Et ? til Cross folket...

Hvis man gerne vil ud og prøve at køre Cross en dag (så tæt på Roskilde som muligt) men ikke har hverken udstyr, maskine eller lignende - hvor tager man så til ?

Jeg har prøvet at skrive rundt til klubberne men intet svar.

Jeg kunne godt tænke mig at leje udstyr for et par timer, bare for at prøve det af smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et ? til Cross folket...
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #1   27. jul 2011 Man finder en som vil låne / leje sit udstyr osv ud.

Det nemmeste er at futte ud til klubben og smide et opslag på deres tavle - mails hjælper ofte ikke.

• #2   27. jul 2011 søren P det gør man normalt ikke hvis man bare gerne lige vil prøve det af! Man køber når man har besluttet sig for at man vil igang med det smiley

Ikke fedt at købe for 10k og så finde ud af efter 1. tur, ahh det er ikke mig det der

• #3   27. jul 2011 Vil nemlig gerne prøve før jeg begynder at smide penge i hobbien.
    Sajmon, jeg prøver at smide en lap papir op ude i klubberne så smiley

Kan de crossere man benytter på banen få plader på - eller er det ligesom med baneracere at der ikke må være glas m.m (lygter) på dem.

jeg har ingen trailer og tænker at hvis interessen er der, så køber jeg en crosser med plader så jeg kan køre til og fra banen på den.

• #4   27. jul 2011 + så har jeg lidt sjov til vinter - two birds , one stone....

• #5   27. jul 2011 Enduro maskiner! KTM exc 250 / 400 / 450 osv.
    Tjek min profil, man kan godt få crosslignende ting med pladre smiley

• #6   27. jul 2011 Jeg har hørt at en KTM EXC 250 fra 2008 er perfekt til lige præcis det formål du efterspørger dér smiley

• #7   27. jul 2011 Fx denne her smiley

http://www.motorcykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=99131

• #8   27. jul 2011 må man køre på gaden i en bil uden plader, afgift og forsikring? JOJO det er helt lovligt

Helt ærligt, du virker ikke særlig seriøs, ellers stillede du nok ikke sådanne spørgsmål.

mvh

• #9   27. jul 2011 Det må man ikke.

• #10   27. jul 2011 Tag da ud til din nærmeste cross kllub, der er da helt sikkert en venlig sjæl der vil låne dig hans crosser et par omgange.. I HEMS har de et par låne crossere til at stå dog kun 80cm men kan måske være andre kulbber har større. jeg har nogle brugte sæt udstyr til at ligge du godt må låne hvis det skulle ha interrese.

• #11   27. jul 2011 citat dig: Må man køre til og fra træning uden afgift?

dvs. offentlig vej= mit svar igen

• #12   27. jul 2011 Den må jeg lige tygge på hehe - jeg kommer aldrig til at købe en KTM eller lignende, hvis det viser sig at kun crossere over 20k duer til det så falder interessen igen.

• #13   27. jul 2011 Hvad havde du da tænkt dig at købe?

Uden at skulle starte en diskution omkring kinacykler generelt vil jeg gerne sige at jeg har tilgode at se en eneste kinacrosser der har kunne klare noget. .og i øvrigt er de for tunge og effektsvage.
    Dæmperne er noget crap.

Man kan være godt kørende på en ældre maskine for 10k men så kommer der alt udstyr til kroppen.

Cross er fint nok ,men kig også i retning af enduro (enduroklub.dk)
    Det er topfedt at køre enduro.

Du kan køre ned til hedeland og snakke med dem i crossklubben dernede.
    har du prøvet noget med løst underlag før?
    Jeg spørger fordi jeg har da et par maskiner eller 3 stående der måske kunne prøves..

• #14   27. jul 2011 Jeg kører lidt enduro på transalpen fra tid til anden, skov, grusveje, marker osv. Men som sagt, vil jeg lige prøve det med en evt leje-maskine og låneudstyr først, for at se om det er noget smiley

Kommentér på:
Et ? til Cross folket...

Annonce