{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.374 visninger | Oprettet:

Hvad vil i gøre? {{forumTopicSubject}}

Jeg har kastet mig ud i mit projekt med min xj uden egentlig at tænke på hvad jeg havde gang i. Er usikker på motorens stand og har købt en masse dele til den som nu udstødning, filtre, reparationsæt, lak og lign.

Jeg mangler tanklås, forskærm og evt nogle andre små dele OG så at betale og afgift på den.. (jah jeg ved det, idiot)
Men jeg kedede mig bravt og manglede noget at lave.

Jeg har så fået tilbudt en som har været indregistreret i Danmark som har kørt 15.000 km og skal egentlig bare synes, indregisters og på plader. Den er blevet beskrevet som over middel i stand. den kan jeg få for 10.000 kr med levering!

Ville i ikke købe den anden xj som har kørt 15.000 km (hvilket er 20.000 km mindre end min) og så bygge tingene over på den ?

På forhånd tak og god sæson


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad vil i gøre?
Kommentér på:
Hvad vil i gøre?

Annonce