{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki V-Strom 1000 ccm
  • #1   3. aug 2011 der er kun 1 model, så bare kom igang

det man skal kigge efter er de almindeligte ting, forgafler bremser og generelt slid

• #3   3. aug 2011 DL1000'eren fik en kosmetisk ændring (vindskærm, blinklys og et par andre småting) umiddelbart efter DL650'eren blev lanceret. Ellers kørte den uændret til produktionen sluttede.
    Det er en god, stabil allroad'er hvis eneste svaghed er, at lillebror er et bedre valg til alt andet end touring med to personer og fuld oppakning.

• #4   3. aug 2011 Jeg ejer en Dl 650 og vil gerne tilslutte mig at det er et rigtigt godt valg. 650eren klarer to personer + oppakning uden problemer, cyklen er godt velbalanceret, fornuftig benzinøkonomi, prisen er fornuftig og som tiden er pt, så finder du rigtig meget 650er til billige penge.

Der findes et hav af touringudstyr til begge modeller og det er vel egentlig kun pengepungen (konen) der sætter begrænsnngerne.

Det eneste jeg vil gøre dig opmærksom på er det "store" eftersyn for hver 24.000 km hvor der skal kontrolleres/stilles ventiler.

/Alex

• #5   3. aug 2011 DL 1000 har godt af en PC III, da den er barbarisk udpint gå grund af Euro 3 godkendelsen men generelt kan man sige, at kører man meget motorvej med passagerer er 1000'eren det bedste valg.
    Er det mere landevejskørsel solo er 650'eren det bedste valg.
    Men når man først har prøvet sparket fra en 1000'er er sagen klar!

Jeg mener, at min 1000'er kører omkring15-16 km/l, men gider ikke at spekulere i benzinøkonomi på mine køretøjer.
    Kører i øvrigt på Bridgestone BT023 bag og BT020 for. Fungerer så meget bedre end de originale dæk, der skred rundt, når man gav noget gas!

Kommentér på:
Suzuki V-Strom 1000 ccm

Annonce