2.353 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

:O.. åh nej.. hun står til at miste kortet. :O.. åh nej.. hun står til at miste kortet.

http://ekstrabladet.dk/112/article1596439.ece

"Men ifølge vagtchefens vurdering er det en skærpende omstændighed, at man helt bevidst er uopmærksom ved, at man vælger at tage sin telefon. Det kan i hvert fald betyde en betinget frakendelse af kørekortet."

Til grin.

Hun skulle forbydes nogensinde at have et kørekort igen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  :O.. åh nej.. hun står til at miste kortet.
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #1   4. aug 2011 Hold kæft et spejlæg...

• #3   4. aug 2011 Kender kun få der ikke gør det, og de har alle en grund til det: De kan nemlig ikke begge dele!

• Sajmon ™

#4   4. aug 2011 Ivan - Jo men forskellen på mig og hende, er f.eks at jeg aldrig er sejlet over i den modsatte vejbane og har klippet en motorcykel frontalt og næsten har taget nummer 2 med i faldet.

DET har hun gjort, og så er man fanme dummere end fugtig muldjord.

Jeg kører kassevogn, og derfor:

Skal jeg finde noget i bilen, så holder jeg ind til siden.
    Ringer telefonen, så skal der være MEGET tynd trafik og ingen sving før jeg så meget som overvejer at tage den.

Er det virkelig utopi at man er en smule ansvarlig?

• Sajmon ™

#5   4. aug 2011 Hvis ET telefon opkald er afgørende for om hun beholder sit job, så skulle hun have købt et håndfri sæt eller en øresnegl for længe længe længe siden.

Det er jo ikke første gang hun famler efter sin telefon mens hun kører, men forhåbentlig sidste...

• #6   4. aug 2011 sikke noget lort........

• #7   4. aug 2011 Nej nej Henning P, hun er bare en kælling som skal have en røvfuld. Mens vi andre pudser løs på glorien og undre os over hvorfor hun tager sin tlf. når den ringer....
    (ironi kan forekomme)

• #8   4. aug 2011 enig der.. synes heller ikk som så at der er noget galt at snakke i mobil, om man snakker i håndholdt eller håndfri er det samme for kocentrationen..!

Det er sgu værre med alle dem der rode rundt i bilen og leder efter make-up cd-er, tjekker gps osv osv..

Kan man ikke magte det så lader man være..!!

• #9   4. aug 2011 Der er sgu ingen undskyldning for at køre over i den anden vejbane, jo at der kom en lastbil i ens egen bane, men INGEN tlf samtale er så vigtig at den ikke kan udskydes 30 sekunder, ingen!
    Selv får jeg ofte skyld for at ta tlf under maden osv, men der siger jeg mit navn og de kan ringe om 165 min, farvel, og det gør jeg kun hvis det er skjult nummer, ellers ringer jeg bare op til dem der måtte havne under "ikke besvarede opkald"!

• #10   4. aug 2011 Mirza: Tommy H på BG må være din tvilling, i ligner hinanden utroligt!

Billedet er vel Alain Prost eller ham der døde med sømmet i bund?

• #11   4. aug 2011 Har trådløst samtale-tam-tam som jeg ikke engang bruger, stopper sågar bare jeg skifte cd i maskineriet... håber det ender med en frakendelse, vildt heldigt at mc´isten ikke om "helt" galt afsted...(sikken et chok det også må have været for datter og barnebarn bagved....)

• Sajmon ™

#12   4. aug 2011 Det er Senna på billedet.

Drop det fis med gloriepudseriet - det er almindelig ansvarlighed at man KØRER BIL når man sidder bag rattet, i stedet for alt muligt andet pis.

Henning - Jeg er da pisse ligeglad med hvor længe hun har haft det job - hendes stupiditet havde nær kostet et andet menneske livet!!!!!!

Martin, Falster . - Ironi eller ej, så ER jeg faktisk af den mening at et par justereflade ville være på sin plads.

Vi træffer allesammen nogle valg som vi på den ene eller anden måde skal tage konsekvensen af - så er det op til det enkelte intelligente individ at tænke bare 3 skridt fremad FØR man træffer en beslutning.

• Sajmon ™

#13   4. aug 2011 Sorry jeg er lidt aggressiv i mit ordvalg, men jeg ser rødt når folk forsvarer den slags tåbeligheder.

• #14   4. aug 2011 I don't wanna live on this planet anymore -.-'

• Sajmon ™

#15   4. aug 2011 Det er så DIN opfattelse, hvor virkeligheden er en helt anden.

Jeg vil godt se dig forsvare hendes dumhed hvis det var DIG som havde brækket arme og ben fordi hun havde kørt frontalt ind i dig og din MC.

Vi gør allesammen dumme ting, men at fumle efter en telefon så man pløjer en modkørende motorcyklist ned KAN IKKE UNDSKYLDES i min verden.

Men det er jo bare min holdning - så er du mere end velkommen til at have en helt anden.

• #16   4. aug 2011 Det kørekort skal da bare kyles væk "forever" smiley Såån en klaphat.

• Sajmon ™

#17   4. aug 2011 Enig.

• #18   4. aug 2011 Det kan sidestilles med spritkørsel. Stort set alle mener det er total uforsvarligt. Men de fleste af os har prøvet at luske en brandert hjem, på et eller andet tidspunkt i livet...

• Sajmon ™

#19   4. aug 2011 Det er vist dig der koger over, bassemand...

• Sajmon ™

#20   4. aug 2011 Martin, Falster . - På knallert ja, men ALDRIG i bil...

• #21   4. aug 2011 på knallert, jamen så er det jo helt i orden...

• Sajmon ™

#22   4. aug 2011 Ja der er nemlig INGEN forskel på en Puch Maxi der kører 28 km/t og 1½ tons bil som kører 80 - det er 100% lige så uansvarligt og/eller farligt for andre trafikanter...

Bare kom med alle dine "hvad nu hvis" eksempler - det er næsten lige så relevant som at sige "du er bare misundelig" når man render tør for argumenter.

Ironi forekommer med sikkerhed... :o)

• Sajmon ™

#23   4. aug 2011 Ironi i det indlæg, ændrer ikke ved at jeg stadig gerne stiller op og hugger hænderne af den spejlblanke trunte for hvad hun har gjort, og at jeg håber hun aldrig kommer til at sidde bag rattet af andet end en legetøjsbil igen. :o)

• #25   4. aug 2011 Henrik: man kan jo ikke blive ved med at sætte straf op for ting der er dumme..
    Det betyder jo efterhånden at alt der ikke er dyrt er næsten lovligt, selvom man godt ved at sidde med mc d burger, cola, fritter og fritdressing mens man kører ikke er særlig smart, så koster det jo ikke noget, så derfor må det være lovligt..

Loven burde lægge op til at tænke selv, i stedet for at få at vide hvad der er forkert, for så er resten jo rigtigt.

• #27   5. aug 2011 næ ved det godt.. det kommer ikke til at virke.. men sådan burde det være.

• #28   5. aug 2011 Kørte forbi igår, og det så skidt ud... godt det gik "forholdsvis" godt (ingen døde)!

Steffen [ Odense ] - FZR 600 !
    Futurama - A clockwork Origin?!? smiley

• #29   5. aug 2011 "I min verden er det betydeligt mere farligt end at f.eks køre en del for hurtigt"

Alt er farligere end at køre for hurtigt, det er endda farligere at køre langsomt fordi så sidder man bare og sover og "nyder" omgivelserne, næ hold kablet stramt, det svageste led er reaktionsevnen og ikke bremselængden..

• #30   6. aug 2011 snakker altid mobil og skriver også tit sms'er når jeg kører bil... skal vi ikke bare blive enige om at nogen kan styre det og andre kan ikke....

• Sajmon ™

#31   6. aug 2011 Det er vi for længst blevet. :o)

Kommentér på:
:O.. åh nej.. hun står til at miste kortet.

Annonce