Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.
  • Tagpap brænding 9.000 kr.
  • Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afgift Harley?
  • #1   6. aug 2011 er den med veteran afgift eller almindelig ?

• #2   6. aug 2011 Hej michael den er med almindelig smiley

• Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2006

Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 235
    #3   7. aug 2011 Kontakt Skat og aftal med dem at du kan sende en ansøgning via mail om at få lov til at bygge om uden afgift..

Efter en evt. godkendelse og ombygningen skal du så indsende billeder af cyklen med ombygningerne, og have den synet med konstruktive ændringer..

Jeg har pt. gjort det samme selv..

• #4   7. aug 2011 jeg har hørt en her, der måtte af med 3000kr pr skive i afgift... resten ved jeg ikke hvad koster..

mvh

• #5   7. aug 2011 min gamle harley kom der lang forgaffel med skive på og det kostede 15000

• #6   7. aug 2011 Hej rasmus kan du finde en godkendt skivebremse til en 1963er?
    har hørt/læst at hder fra før 1970 ikke mere er lovlige med skivebremse da ingen er behørig godkendt.du må feks heller ikke sætte en forgaffel fra en fx overpå en flh uden godkendelse.
    at cykel er synet og der er betalt afgift gør ikke cykel lovli.
    og en cykel fra tyskland skal have ikke bare tüv men teilgutagten ,mener jeg det hedder.
    Du kan læse det på skad.dk eller i harleyjournalen.den hedder nok hdcdk.dk
    der har også været skriven herinde.
    men ellers er det jo bare at køre med sagerne told/skat og policen stopper jo næsten ikke harleyer.
    mvh kk

• #7   8. aug 2011 lad være at køb det gammle lort køb nu bare den drag star

Kommentér på:
Afgift Harley?

Annonce