{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.521 visninger | Oprettet:

MC dragt fra england {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer stærkt at få købt mig en læder dragt, istedet for at køre med mit tekstil sæt de varme sommerdage, men det er jo en jungle.

Finanserne er ikke de største, og har derfor set lidt på brugtmarkedet, hvor der ikke rigtig er noget i min størrelse til under 2.000, hvilket er hvor jeg har sat mig en blød grænse (den kan øges lidt hvis det skulle være, men helst ikke)

Jeg har så set på ebay, at man kan få en sprit ny 2 delt læder dragt til 1200kr incl. forsendelse.

Men jeg kan ikke se ud fra en beskrivelse og billeder om det vil være en ok dragt at ofre penge på.

link: (link fjernet)

Er der nogen der ved om sådan en dragt er værd at bruge penge på, eller skal jeg hellere købe en Imola til 2.000kr fra KOK-MC?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC dragt fra england
  • #1   10. aug 2011 uha.. jeg synes godt nok den ser ringe ud.. Synes den ser ud til at være papirs-tynd i læderet til trods for de angiver noget andet.

    Jeg ville nok ikke købe den slags før jeg selv har set/rørt eller prøvet den..


  • #2   10. aug 2011 Du skal købe den dragt der sidder bedst på dig og din spinkle krop.
    Jeg vil dog vove, at den finder du bedst på en brugt kvalitetsdragt frem for noget fra et postordrefirma. Har du tænkt på, hvad det koster at sende en dragt retur til store Brittanien, skulle dragten nu ikke passe?


  • Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 77
    #3   10. aug 2011 Nu er jeg jo lidt fan af min sikkerhed!

    Så da jeg købte mit tøj (læder), havde jeg en ide om at bruge ca. 5000,-

    Men, der skete jo det at den kære forhandler ville give lidt rabat hvis jeg købte et helt kit med det samme.

    Jeg endte med:

    Støvler
    Bukser
    Handsker
    Jakke
    Rygbeskytter
    og Hjelm

    alt ialt ca. 13.000,-

    Men fik rabat så jeg endte på 10.000,-

    Det jeg nok prøver at sige er at, ender du først i jorden med 70 eller 130km/t så vil du nok sætte pris på at du har brugt lidt flere penge på tøjet. For et sæt til omkring 1200,- kan altså ikke være det lækreste okselæder man kan komme i nærheden af, for ikke at nævne pasformen.

    Det kan godt være det svider lidt i pengepungen at anskaffe, men for satan hvor det sidder godt og det ser skide godt ud når det kommer på. Nu har du jo tekstiltøj i forvejen, så spar måske lidt op til noget læder, måske til næste sæson.. for det er det værd..

    -
    Peter



  • #4   10. aug 2011 Selv efter udenlandske priser er 2.000 ikke ret meget.
    Men det kan da lade sig gøre:
    (link fjernet)


  • Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 77
    #5   10. aug 2011 Det skal oveni købet siges at det er fra Italien og i virkelig virkelig lækker kvalitet! og jeg fortryder bestemt ikke at jeg blæste så mange penge af på det!!

  • #6   10. aug 2011 har haft set på den fra louis også, men fatter bjælde af tysk, så kigger ikke specielt længe på dem.

    den anden jeg nævnte til 2000kr er denne
    http://www.kok-mc.dk/index.php/vmchk/Bekl%C3%A6dning/Imola-2-delt-l%C3%A6derdragt/flypage.tpl.html ved en dansk forhandler, så der kan jeg da ihvertfald prøve den først, ved jo bare ikke om de har flere i min størrelse næste måned


  • #7   10. aug 2011 (link fjernet)

    på engelsk hvis man klikker på det lille union jack i øverste højre hjørne smiley


  • #8   10. aug 2011 Ah,, den havde jeg slet ikke set, er ikke vant til at tyskere gider bruge tid på at oversætte smiley

    Har dog lige fundet en brugt som jeg vil prøve at kontakte sælger af imorgen, dog ikke lige min ønskefarve (den er rød som primær farve, hvilket jeg ikke syntes passer helt til en chopper), men så kan den bruges til jeg finder en anden, og så sælges igen.


  • #9   10. aug 2011 hehe.. ellers må du prøve med skosværte smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #10   11. aug 2011 Du finder først ud af hvor god kvalitet det er når du ryger på snotten første gang, og 30 millisekunder før du rammer asfalten er det for sent at tænke "købte jeg nu god nok kvalitet?".

    Jeg har ikke set den der dragt i virkeligheden, men erfaring siger mig at man SKAL SKAL SKAL SKAL prøve før man køber...


  • #11   11. aug 2011 Satser på at kunne købe en Frank thomas imorgen som jeg har fundet brugt til en god pris, så kan jeg i det mindste bruge den til at finde ud af om læder er noget jeg kan lide at køre i.

    Hvis det er, så må jeg jo i gang med at spare op til næste sæson


  • #12   11. aug 2011 Sajmon:

    Du har så inderligt ret.. Men jeg vil så sige, jeg har crashtestet RIGTIGT mange dragter gennem årene smiley nok også lidt for mange.

    Og de har alle sammen holdt til en enkelt tur, uden det har været kritisk.

    Det du betaler for, er pasformen, komforten, og holdbarheden ved FLERE styrt... smiley

    Aldrig købe en dragt uden at have prøvet den.. ALDRIG


  • #13   11. aug 2011 Bare sørg for at der er protektorer i, ellers kan det joo være lige meget.
    Protektorer i bedre kvali kan du købe løse, vil jeg anbefale. Et sæt af de gode koster ca 80-100 euro


  • #14   11. aug 2011 Morten "TEAM BASTARDS PlysDyret" :

    Spørgsmåler er så, hvad siger det om dine evner til at køre ????


  • #15   11. aug 2011 haha hvad sker der for knee slides på den første dragt i tråden ??

Kommentér på:
MC dragt fra england

Annonce