382 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Falco værksted Falco værksted

Så kom Falcoen i hus. Jubii - hurra - hurra.......

Hentede den hos forhandleren i går, og nu har det med at køre på motorcykel pludselig fået en helt anden dimension. Den kører bare helt fantastisk. Billeder kommer senere.

Men nu til spørgsmålet.:

Hvilket værksted skal jeg bruge til at, få lavet service og rep. i det hele taget.? Nu kunne man selvfølgelig sige, at jeg skulle bruge forhandleren hvor jeg har købt "dyret", men jeg kunne godt tænke mig og høre om der var nogle skræmme historier, eller gode oplevelser, hos de forskellige værksteder.

Jeg bor i nrd. sjælland, og grunden til at jeg spørger er, at jeg måske ikke har helt så meget tillid til den forhandler hvor jeg købte Falcoen. Min manglende tillid er helt ubegrundet og derfor ku´ det være rart hvis man kunne få nogle input fra nogen der har gjort sig nogle erfaringer.

Det er helt bevist, at jeg ikke nævner forhandleren.

Håber at få nogle gode svar.

/Per

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Falco værksted
  • #1   23. maj 2006 hej Per,

bor også i nordsjælland., så hvis din vej slår forbi helsingør, må jeg da lige se dyret.. faktisk er vi et par stykker er er nysgerrige..

Hvor købt du falco´en??

• #3   23. maj 2006
    Hej alle!

Tak for svarerne ind til videre.

Jeg kom til og tænke på de to Kbh. forhandlere der er aut. Aprilia værksteder (Haasum og MC Hjørnet) Er der nogen som måske kan anbefale en af disse?

HEKTO> Disse to værksteder havde jeg helt glemt. Jeg kender dem, men har aldrig brugt dem - har du fået noget lavet der og hvis ja, er det noget du kan anbefale.

Og kan vi så få noget ordentligt vejr... Hmrff.....

Kommentér på:
Falco værksted

Annonce