{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.297 visninger | Oprettet:

thomas J
thomas J
Tilmeldt:
14. aug 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Søger mc {{forumTopicSubject}}

Hej kan i give mig nogle gode forslag til mc´er, der ligner crossere, dirtbikes og motards. Sådan Derbi Senda eller Suzuki RMX agtig.

Krav:
4-takter
helst nem at skaffe dele til.
ikke alt for dyr. Jeg er 17 år gammel, studerende.
(Dette er ikke en annonce, da jeg først skal købe mc om et halvt år)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger mc
  • #1   14. aug 2011 http://www.rcholm.dk/shop/mc-108c1.html Shineray hvis du kan finde en brugt, reservedele burde være billige

  • thomas J
    thomas J Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   14. aug 2011 Har desværre ikke, så meget til overs for mærker, som Shineray. Har selv kørt scooter i en del år og kender godt deres standarder. Og kan ikke rigtig se at de har gjort mere ud af deres motorcykler
    _______________________________________________________________
    Men ellers den Honda ser da meget tiltrækkende ud. Lidt gammel, men det er jo blot charmerende.


  • #3   14. aug 2011 KTM EXC 400, 450, 525
    KTM LC4 620, 640, 660
    Honda XR650R
    Yamaha WR250, XT660
    Suzuki DRX 400
    Husqvarna SM570R, 610 osv
    Husaberg FS-modellerne

    Sikkert en masse jeg har glemt. - For ikke at snakke om "ældre" modeller, som jeg ikke har så meget styr på.

    Men allerede fra 45.000-55.000 har man en OK off-roader/motard af nyere dato som rykker RIGELIGT smiley
    Desuden skal de jo drosles til 34hk de første 2 år. smiley


  • thomas J
    thomas J Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   14. aug 2011 desværre Emil, det er langt fra mit budget. 45-55k du må skøre. Så mange penge har man sgu heller ikke som studerende. har max. 20k til den at smide efter en cykel.

  • #5   15. aug 2011 Suzuki Dr

    http://www.motorcykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=101536

    måske? - eller en xl 500 hvis du kan finde en...


  • #6   15. aug 2011 yamaha sr 250 har lige gjort en istand til min far og det er en solid billig cykel (købs pris 6000) ny synet og udført service står den i 7100 inc om reg. den koster 1036kr i forsikring og så er den meget simpel i opbygning
    mvh
    Jan


  • #7   15. aug 2011 Ja ja, bevares. Du har jo ikke nævnt noget om dit budget før ny.

    Så må du tage noget sommerarbejde smiley
    - Jeg havde en SV1000 da jeg studerede..

    Spøg til side. - Til omkring 20k kan du nok ikke få nogle af de cykler jeg har skrevet, men der er andre ældre (og billigere) alternativer.


  • thomas J
    thomas J Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #8   15. aug 2011 Ej, men tænkte du måske kunne regne ud, at studerende ikke smider rundt med penge. Som de andre har gjort. Sommerferien er slut og arbejde ikke ret meget, da jeg sætter min studier i første prioritet.

  • #9   13. sep 2011 Tja... Jeg har en husqvarna 610 i motardtrim (kan evt. også levers i offroadtrim)... se den i min profil....

    Jeg påtænker snart at sende den videre til en ny ejer, da jeg har købt en nyere motard.. og en pris lige omkring de 20K er nok en meget realistisk pris.. så hvis der er interesse såå...


Kommentér på:
Søger mc

Annonce