{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.297 visninger | Oprettet:

thomas J
thomas J
Tilmeldt:
14. aug 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Søger mc {{forumTopicSubject}}

Hej kan i give mig nogle gode forslag til mc´er, der ligner crossere, dirtbikes og motards. Sådan Derbi Senda eller Suzuki RMX agtig.

Krav:
4-takter
helst nem at skaffe dele til.
ikke alt for dyr. Jeg er 17 år gammel, studerende.
(Dette er ikke en annonce, da jeg først skal købe mc om et halvt år)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger mc
  • #1   14. aug 2011 http://www.rcholm.dk/shop/mc-108c1.html Shineray hvis du kan finde en brugt, reservedele burde være billige

  • thomas J
    thomas J Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   14. aug 2011 Har desværre ikke, så meget til overs for mærker, som Shineray. Har selv kørt scooter i en del år og kender godt deres standarder. Og kan ikke rigtig se at de har gjort mere ud af deres motorcykler
    _______________________________________________________________
    Men ellers den Honda ser da meget tiltrækkende ud. Lidt gammel, men det er jo blot charmerende.


  • #3   14. aug 2011 KTM EXC 400, 450, 525
    KTM LC4 620, 640, 660
    Honda XR650R
    Yamaha WR250, XT660
    Suzuki DRX 400
    Husqvarna SM570R, 610 osv
    Husaberg FS-modellerne

    Sikkert en masse jeg har glemt. - For ikke at snakke om "ældre" modeller, som jeg ikke har så meget styr på.

    Men allerede fra 45.000-55.000 har man en OK off-roader/motard af nyere dato som rykker RIGELIGT smiley
    Desuden skal de jo drosles til 34hk de første 2 år. smiley


  • thomas J
    thomas J Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3