USA - Californien {{forumTopicSubject}}
Hej Mcg..
Vi er nogle stykker som skal på MC tur til staterne næste sommer, nærmere betegnet Californien...
Vi lander i San Francisco, skal kører ned mod Los Angeles. Vi sidder og snakker om seværdigheder, ruter, ture osv nu. Men har ikke det store kendskab til hvad der er af spændende ruter, natur, seværdigheder osv derovre, så tænker at spørger jer derude, som muligvis har været derovre før.
Vi har snakket om at skulle forbi Las Vegas, mere bare for at sige man har været der
Så er der Universal Studios i Los Angeles
Vi har snakket om Neverland og Danske Solvang
Samt at skulle køre igennem Yosemite Nationalpark
Hvad har i ellers af forslag som vi ikke har tænkt på..
Skal selvfølgelig være i nærheden af den rute og de områder vi er i. Vi skal være derovre 1 måned, så der er lidt tid og afstande at gøre godt med..
apr 2010
Følger: 23 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 187
i LA er der SÅ mange ting, at det er begrænset hvad man kan nå, hvis man kun er der et par dage. Hvad med LA ink?
Og på vej til Vegas kunne i tage en tur på Route 66 - Det nåede jeg ikke selv, da jeg var derovre for en måneds tid siden. Var kun kort inde i Vegas bymidte, men Las Vegas Motor Speedway er klart et besøg værd.
Derudover var jeg et par dage i San Diego. Det syntes jeg virkelig var en hyggelig by! De har både noget "Old Town San Diego" med en masse mexikansk kultur, samt flotte badestrande, hvor man kunne køre bilen helt derned og parkere hvor man havde lyst til at bade
mar 2004
Følger: 53 Følgere: 53 MC-er: 5 Emner: 149 Svar: 437
www.touringthestates.blogspot.com
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.089
Jeg har lagt ruter og beskrivelse ind og selvfølgelig billeder fra vores tur. Som sagt er det en Arizona, Utah, Nevada tur - men det er et rigtig flot område at køre MC i.
Route 1 ned langs vestkysten skulle også være rigtig flot.
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 22
Det er en kanon tur, man køre langs kysten, helt ud til kanten!
Fantastisk udsigt...
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 31
jun 2008
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 31
Hilsen Per
jun 2008
USA - Californien