{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki Z 750, Yamaha FZ6 N, Suzuki GSR 600?
  • #1   14. sep 2011 På forhånd, Tak.

• #2   14. sep 2011 Af de 3, så klart en GSR600.
    FZ6 vil ikke have mange kræfter i mellemområdet når den er droslet, og 34hk er ikke nok til at trække overvægten en Z750 slæber rundt på.

Meeeen umiddelbart vil jeg mene en Yamaha XJ6 er et bedre alternativ end de tre. Den har et godt mellemområde og er en nyere model

• #3   14. sep 2011 Jeg kan varmt anbefale en FZ6, og jeg har også prøvet en GSR 600. Jeg vil nu ikke mene nogen af dem har nogen kræfter i mellemområdet. De skal begge over 7000 omin før der sker noget. Om det er anderledes på en droslet maskine ved jeg ikke, da min FZ6 ikke var droslet. Men det lyder til Jesper har prøvet begge som droslet.

Under alle omstændigheder vil jeg ikke anbefale en XJ6. Den har kun 78 hk uden drosling, og er lavet af billigere materialer end en FZ6.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.716
    #4   14. sep 2011 SV650 vil ikke lide så meget under drosling, og er rocker billig at forsikre...

Overvej den.

• #5   14. sep 2011 Og jeg har en SV 650 til salg hvis det er smiley

• #6   14. sep 2011 Hvad med honda hornet... Jeg har prøvet både kawa z750 og GSR600, hver gang har jeg altid tænkt - F*ck jeg er glad for jeg valgte hornet... smiley

Tag ud og prøv dem, der er ikke så meget andet at sige... Det er kun dig der kan finde ud af hvorfor en du føler dig mest tilpas med...

/ Bülow...

• #7   19. sep 2011 Gsr helt klart.. Kørte selv med drosling det første år og det var en kanon måde at lære atrespektere sådan en fætter. Og så blev det noget vildere da droslingen kom af og den ligger utrolig godt på vejen sådan en..

Kommentér på:
Kawasaki Z 750, Yamaha FZ6 N, Suzuki GSR 600?

Annonce