{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.241 visninger | Oprettet:

tjek af motorcykel når man skal købe brugt {{forumTopicSubject}}

tænkte på om man på en eller anden måde kunne tjekke rapport på motorcyklens sidste syn og om der skyldes penge i den og hvis der evt er andet man kan tjekke da jeg står og skal købe en "ny brugt" cykel..

Det er min første jeg skal købe, så har ikke prøvet det før, er der andet jeg skal være opmærksom på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tjek af motorcykel når man skal købe brugt
  • #1   14. sep 2011 Restgæld kan du checke her:
    http://www.bilbasen.dk/bilbogen/checkpant.htm



  • #2   14. sep 2011 At mc'en er synet skal du ikke lægge noget i, andet end du slipper for besværret, forudsat den er i lovlig stand, som de fleste mc'er nu engang er. Jeg har synet mc 3 gange, med mindre det ligner noget katten har slæpt ind, så tjækker de sådan set bare om lyset virker, og om dækkene er slidt ned, ellers er det bare at kørre.
    Den eneste gang synsmanden tjekkede det hele igennem var der jeg kom med et gammelt rusten lig, men den blev da synet, da alting var iorden, lovmessigt smiley
    Da jeg synede min gamle Íntruder, tjekkede han at den var tilstæde på matriklen, og lavede papirene, da han kom i tanke om at han lige skulle prøve den, hvorefter han tøffede en tur op og ned af vejen, og bongede mig for 500kr...


  • #3   15. sep 2011 Tag en med som kender lidt til det.
    Ellers se efter om maskinen virker godt vedligeholdt generelt.
    Tag en tur, prøv alle gear og lyt efter mislyde i motoren.


Kommentér på:
tjek af motorcykel når man skal købe brugt

Annonce