1.816 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Sindsyge priser eller? Sindsyge priser eller?

Har for sjov siddet og kigget på en mc forhandlers brugte cykler, efter jeg havde set deres reklame banner her på siden. skal vi ikke bare sige det er en omkring køge. Men må indrømme, at priserne på deres cykler overrasker mig voldsomt. og ja jeg ved godt, at de skal give garenti osv som forhandler og lys, husleje, lønninger osv. Nu tænker jeg bare, at det kan da ikke være nemt, at komme af med brugte cykler med det prisleje?. Eller er jeg helt gal på den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sindsyge priser eller?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #1   19. sep 2011 De er helt ude i hampen for ældgamle cykler...

• #2   19. sep 2011 Tja den forhandler har jo osse en anden gesjæft i både. Måske de tjener på gynger, hvad de sætter til på karusellen.
    De har jo været omkring i mange år, så et eller andet må de da sælge.

• #3   19. sep 2011 Udvalget er til gengæld imponerende. F.eks. en fabriksny ZX-9R. Modellen udgik ellers i 2004.

• #4   19. sep 2011 http://www.baadgalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=8803
    Og dog. Der er rygtet osse lidt rustent.

• #6   19. sep 2011 Attermann: Det er sjovt du lige nævner Horsens. Sådan er det også med brugte biler. Men når man kigger på brugte køretøjer, så er næsten hver 6. fra Horsens eller Herning?!

• #7   20. sep 2011 Brd Jensen har jo et bjerg af motorcykler, er det ikke noget med nordeuropas største udvalg?

• #8   20. sep 2011 Den her slår alt :
    Årg. 2001, en 10 år gammel mc.

Ccm.: 900
    Farve.: Rød, blå og hvid
    Årg.: Ny - model 2001
    Km.: 0
    Kom og gør et kup -
    Normalpris 219.900.- SPAR 50.000.-
    Nedsat - nu kun: 169.900.-

• #9   20. sep 2011 Der er jo folk der ubetinget køber hos forhandleren og det er vigtigere for dem at få et par gratis handsker med i prisen og en nr plade holder end at spare 30.000kr..

Sådan vil det altid være..

• #11   20. sep 2011 Som Mirza skriver så vil der nok altid være folk der har behov for at købe sig til en fornemmelse af tryghed. Hvor mange spørgsmål er der ikke herinde om valg af cykel, valg af dæk, passer et batteri med flere ampere, er en 650'er for stor at starte på? og listen fortsætter.. Man må næsten gå ud fra at de som vælger at betale prisen hos en forhandler er dem der godt vil betale for netop den service.
    Ligesom nogen bestiller deres hjelm hos louis.de og andre går ned i den lokale og betaler 1700kr mere men føler sig trygge ved at de altid kan gå ned og tage en snak hvis der bliver et eller andet.

• #12   20. sep 2011 Med mindre det er den butik i Herlev, der altid bliver omtalt dårligt, hehe.....

• #13   20. sep 2011 Ja, deres priser er helt gak-gak. De har en gammel sur GS500 fra 1992 til 40.000 kr! Og den har ikke engang kåbe på.
    Pt handles sådan en svend for 15-20 kilo.

Men de må jo få solgt noget siden de ikke er gået konkurs.

• #14   20. sep 2011 hehe.. jojo.. der findes selvfølgelig steder forebeholdt de rige smiley

Midt i kritikken af forhandlerne synes jeg faktisk også at flere af dem var gode til at justere priserne ned da krisen satte ind. Blandt MP i odense, som ellers ofte nok har været omtalt negativt. Synes deres priser var fair da jeg for et par år siden kiggede efter BMW for første gang hos dem.

• #15   21. sep 2011 Priserne er jo almindeligvis baseret på at folk principielt starter med at byde langt under det der forlanges,. det gælder jo både her samt hos forhandlere.,. en ting er de annoncerede priser noget helt andet er de realiserede priser.

Kommentér på:
Sindsyge priser eller?

Annonce