{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CBR1000RR 2012 officiel
  • #1   23. sep 2011 Fed maskine.. Men hold da op jeg synes den minder mig om BMW's RR. Det er da lidt en skam smiley

• #2   23. sep 2011 Emil S

Havde den bare haft nogenlunde samme specs som S1000RR, så havde den været ok - men det har den ikke

• #3   23. sep 2011 Er det ikke pga farven Emil? For jeg vil gi dig ret. Når den lige farer forbi ku den godt sende tankerne i tysk retning... Men på billedet til sidst syns jeg ikke man er i tvivl smiley

• #5   23. sep 2011 Med mindre at det er baghjulsheste, er 178 opgivne hyppere da ikke det vilde!

• #6   23. sep 2011 lidt kedelig synes jeg også.

• #7   23. sep 2011 Dennis: Det tror jeg bestemt du har helt ret i.... Den ligner jo noget man har set mange gange før, sådan lige umiddelbart..

Ikke forstået på den måde at jeg har ejet noget federe end den, eller for den sags skyld kommer til det smiley -- Det er jo stadig et fint stykke mc.

• #8   23. sep 2011 Begynder ved $ 13,800

• #9   23. sep 2011 det er sku da den samme maskine bare med anden forlygte det er sku for ringe kom ind i kampen honda

• #10   23. sep 2011 Kedelig, joo... Men nu er det jo sådan med Honda og til dels de 3 andre Japaner mærker. At de skal sælge mindst 200 millioner af sådan en model (Læs. Mange) Før det kan løbe rundt. SÅ derfor, bliver den givne model's design, pris osv.nød til at henvende sig til så mange som muligt.
    Så en Honda vil altid være sådan lidt Joe Average, de kan ikke, eller tør ikke satse som eks. Ducati gør, men koster self heller ikke det samme.

• #11   23. sep 2011 rigtig nok Lars D men som honda fanatiker kunne man godt ønske sig lidt mere men du har ret

• #12   23. sep 2011 jeg kommer til at tænke på den forgangne cbr954 mht lygterne foran... og det er positivt for mig... men som altid med en honda, lidt konservativt.... men de ligger op til det er en ulv i foreklæder... en gentlemans mc... der kvitterer på de input du giver den, uden den bør tage magten fra dig... og prisen er jo også typisk honda... at den så måske er en 12-14 hk bagud i forhold til bimse og kawa, er jo en mindre væsentlig detalje... da honda jo altid har bygget deres cykler efter brugbareheden og holdbarhed skulle være i top. - måske man skulle ud og prøve sådan en knallert...

• #13   23. sep 2011 Honda's force er jo netop at de gør det let at bruge det man har. Det er også det der gør dem lidt kedelige for nogen, hvorimod de får andre til at føle sig som Rossi.
    Men på trods af de manglende kræfter er det en cbr1000rr der har rekorden på isle of mann tt. Så hvis man oplever man med sine manglende 14-18hk ikke kan følge med sine venner på s1000rr og zx10r skyldes det ikke maskinen.

• #14   23. sep 2011 He-he Jesper, føle sig som Rossi, du mener deprimeret? Ikke sikker på, at det er ønskværdigt at føle sig som Rossi for tiden. På den anden side ønsker Rossi nok, at han havde en Honda lige pt ;-).

• #15   24. sep 2011 Det kan der sgu være noget om Micael S.

Kommentér på:
CBR1000RR 2012 officiel

Annonce