{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.631 visninger | Oprettet:

Anders H
Anders H
Tilmeldt:
8. apr 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

leder efter en klub {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg leder efter en klub til mig og min kawa W650
I københavn og omegn.

Det ideelle sted ville være et der har et værksted med tilhørende flinke og hjælpsomme mennesker man kan komme og skrue i... altså i MC'erne..

Sagen er at det er svært at lære teknikken i sin motorcykel at kende når ens "værksted" er en parkeringsplads på nørrebro og ens erfaring er 2 sæsoner med MC.

håber nogen kan pege mig i retning af noget smiley tak

***Anders





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  leder efter en klub
  • #1   3. okt 2011 Kig evt. her:
    (link fjernet)

    Så kig lidt rundt på deres hjemmesider, og se om ikke der er en som passer til dig.
    Postnummeret på klubben står til højre.


  • #2   3. okt 2011 falkne mc
    valby mc
    katana mc
    morgenhård mc


  • #3   3. okt 2011 Nu er jeg ikke selv medlem af en klub og bliver det heller aldrig, jeg har så heldigvis også egen garage at gå og skrue i, men hvis dit eneste ønske er at suge på andres erfaring og nasse dig ind på et velassorteret værksted så tror jeg du går forkert i en klub. Måske tager jeg fejl men at være med i en mc klub handler vel om fællesskabet, hyggen, køreturene og den samlede erfaring og værksted er bare en bonus for din deltagelse og indlevelse i klubbens aktiviteter. Som skrevet, muligivs tager jeg fejl.

  • #4   3. okt 2011 SirCajun... prøv lige at læse mandens opslag igen...
    Han ønsker klublivet og gerne med værksted...

    Anders H.. nu ved vi jo ikke hvilken type du er.. men tag lidt rundt og kig, tag til nogle klubaftener.. tag f.eks. til Valby-MC, de har et godt værksted, og i en klub er der altid nogle som vil hjælpe...



  • #5   3. okt 2011 Thore J så må du sgu gerne lige læse mandens indlæg igen og highlighte der hvor han efterlyser klublivet for i min ende af internettet står det der ikke.
    Det er muligt han efterlyser det, men han skriver noget andet...


  • #6   3. okt 2011 han skriver at han efterlyser en klub "Jeg leder efter en klub til mig og min kawa W650" .. og tilføjer.. i beskrivelsen at det ideelle sted ville være et sted med værksted m.m. ...

    Ordet "Ideelt" betyder at der godt kan være sammenfald, men ikke at der behøver at være det...

    Er du med nu?


  • #7   3. okt 2011 Jeg har været med fra starten, det er stadig dig der fortolker noget som der ikke står. Resten af mandens indlæg bekræfter kun hans ønske om et værksted og nogle erfarne rotter der kan hjælpe ham. Men trådstarter må da gerne blande sig og uddybe de manglende ønsker til aktiviteter udover hjælp til at skrue fra flinke folk.

  • #8   3. okt 2011 ja, jeg kan godt at du har været med fra starten -14 min mere end mig smiley ..

    Jeg forholder mig såmænd bare til ordenes betydning som de nu er engang er defineret.... og som aktiv i klublivet, gennem 15 år, så er jeg nu sikker på at han er ganske velkommen i de fleste klubber også selvom det måske indledningsvist er for "at nasse på værkstedet" som du så fint udtrykker det..


Kommentér på:
leder efter en klub

Annonce