{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.111 visninger | Oprettet:

Hvor på Sj finder man gode veje {{forumTopicSubject}}

som hvor der er sving og ikke meget trafik.
Og hvor man ikke behøver at vride håndtaget for at have det sjovt..??

Videon er optaget imellem mørkøv og uggerløse og det kunne være fedt med nogle flere af den slags ,syntes at det kan blive lidt for ensformigt at bare rulle frem og tilbage.
http://www.youtube.com/watch?v=482scqKIZqA

Lyden er ikke den bedste, så bær over med det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor på Sj finder man gode veje
  • #1   4. okt 2011 hey sten kør en tur ud til dragsholem og fond det skilt der står BJERGENE på og køre der op det er vold fede vej men dog ikke til den vild fart da mange af vejene ikke har det vilde udsyn i sving osv

• #2   4. okt 2011 Skægt - det var lige den vej jeg ville foreslå - altså den du selv kender i forvejen. Men der er flere fede veje der ude af, hvis du køre nordpå op forbi Jyderup og Svinninge, krydser Skovvejen og fortsætter nord på (groft i retning af Vig) af småvejene.

Ellers så er der mange sjove, små snørklede veje i området, omkring Store Merløse, Allindelille, Kirke Hvalsø, Jystrup, Kværkeby og deroppe omkring. Du kunne evt. Krydse ind over fra Hvalsø området, krydse Roskildevej (fra Ringsted til Roskilde), køre igennem Kværkeby, ned af Bedsted vej og komme ud og finde Sneslev, og så flere småveje i retning af Sørup slot. Der er også nogle spændende veje hvis du kører mod Dalby af de små veje, så kommer man vist forbi Bregentved gården som jeg husker det.

Ja, jeg har været rimelig vidt omkring i år :))

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #3   4. okt 2011 Der er RIGTIGT mange fede veje på sjælland...

Det der er en af dem.

• #4   4. okt 2011 ja den fra undløse til mørkøv det er en fantastik vej forsatan der er slidt dæk kanter på den strejkning smiley

• #5   4. okt 2011 Fra Ubby til Sæby, videre til Ruds Vedby. Til højre i Ruds Vedby ad Slagelsevej. Følg vejen ud til vej 225. Drej til højre - Efter ca 1,5km drej til venstre ved KragerupGods ud ad Rugskovvej. Følg vejen til T-krydset ved Skellebjergvej

Undløse - Mørkøv er fed.. Men tag den lige videre til Svinninge. Der er også fede sving med rimelig god oversigt

• #6   4. okt 2011 Wow, hvor skal man starte, det vrimler jo med superfede veje! Jeg vil forslå dig at tage ud med andre motorcyklister på tur og gå på opdagelse. Der er rigtig, rigtig mange!

Brug evt en ruteoptager app på din smartphone til at genfinde dem smiley

• #7   4. okt 2011 På hele Øen er der fede veje smiley

• #8   5. okt 2011 Hvis det der er den vej med flest sving, så er jeg glad for at jeg bor i Jylland..

Det der er en motorvej ifht. nogle af de små veje jeg plejer at køre på hehe..

Kommentér på:
Hvor på Sj finder man gode veje

Annonce