1.505 visninger
|
Oprettet:
gf forsikring {{forumTopicSubject}}
har fået et tilbud fra gf på en honda vfr 750. værdi 60000 kr
som elitebilist og har alle mine forsikringer ved gf. vil de have 5700 kr for kasko+ansvar
jeg er 42 år og bor i randers.
det syntes jeg det lyder lidt dyrt
hvad giver i andre ?
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 74
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 4 Emner: 48 Svar: 582
for min CBR929RR som 27 år og elite.. 4800,- med kasko vejhjælp m.m
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.927
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.613
zrx 1200r. 30 år- 5500kr for kasko.
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 33 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.795
Men det er værdien du betaler for. MENER den starter ved ca 2500 kr for værdi på 25000 kr, og så ca 500 kr pr 10000 kr op.
MEN MEN det er her i Ringsted de priser er.
Hvis du bor i kbh er prisen også dyrere, og har desværre selv mistet en motorcykel, præcis i Randers, så måske er det en dårlig by at eje motorcykel i??
Thomas
nov 2008
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 219
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 322
Jeg er godt nok elitebilist men lige under 30år.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Prøv at høre Top DK.
jun 2010
Følger: 16 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 365
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 4 Emner: 2 Svar: 123
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 45
feb 2008
Følger: 17 Følgere: 15 MC-er: 7 Emner: 39 Svar: 409
gf forsikring