{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lige til at få det dårligt af....
  • #2   21. okt 2011 Vi lærer da at holde af de billige cykler smiley

Ville ikke selv give penge for de cykler der linkes til men det er
    en smagssag. Jeg var selv over-lykkelig for min gamle lille gs 450´er
    som jeg købte for den voldsomme sum af 4500,-

• #3   21. okt 2011 De fleste af dem er sgu også møg grimme

/Hides

• #4   21. okt 2011 Nej det er jo ikke plasticcykler.
    Så hver sin smag, må man jo igen igen erkende. smiley

• #5   21. okt 2011 Endnu en grund til at flytte.....

• #6   21. okt 2011 da ikke på grund af de cykler ?????

• #7   21. okt 2011 Hvad så med en spritny Yamaha R1 til 70000,- (link fjernet) .

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #8   21. okt 2011 Min første tanke da jeg så tråden, var: Og hvad så - det er en HD?

Efter min mening burde folk modtage penge for at aftage den slags ragelse, så 7k er meget meget dyrt....

• #9   21. okt 2011 Det var da fandens så negative folk er på en fredag aften. smiley
    Om det så var knallerter, er det sguda sørgeligt at der er så stor prisforskel, bare pga åndsvage afgifter i DK.

Er sikker på at der findens en tråd til tupperware folkene magen til på et andet forum. Om man kan lide cyklerne eller ej er i og for sig underordnet. (jeg kan) Men princippet er sgu da fucked up!

• #10   21. okt 2011 tjaa... det koster jo penge at kører et velfærdssamfund... hvis ikke vi havde reg-afgiften på kørertøj så skulle vi jo bare betale mere skat...

• #11   22. okt 2011 Ja uden tvivl Thomas, for vi smider jo ikke penge ud af vinduet på mange andre områder, så det hele ville ende i anarki hvis vi skulle betale lidt mindre i reg. afgift.
    Eller noget..

• #12   22. okt 2011 Artige C-4 Verner .

Smider vi da flere penge ud end andre sammenligneligt indrettede samfund?

• #13   22. okt 2011 @Lars
    Forskellen til andre samfund er vel, at andre samfund i mange tilfælde laver deres egne biler. Tyskland kan f.eks. sagtens have lave registreringsafgifter, da pengene ryger i statskassen alligevel igennem arbejderne på de tyske bilfabrikker. Når en dansker køber en bil eller motorcykel, er det penge lige ud af landet.

• #14   22. okt 2011 Uanset hvad, vil lettelser i registreringsafgiften skulle finansieres.

Hvordan? Sidst jeg tjekkede var både sygehusene og folkeskolerne presset på økonomien.

• #15   22. okt 2011 Lars kunne det tænkes en lavere afgift ville give et mer salg og dermed udligne forskellen...

• #16   22. okt 2011 Nu er biler jo desværre ikke produceret i dk. Så et mersalg ville ikke betyde en signifikant forskel for dansk økonomi.

• #17   22. okt 2011 Fint så beholder jeg min gamle smadre kasse årgang 97 i stedet for at opgradere til en ny med bedre økonomi, sikkerheds udstyr osv.
    Det er tid til et opgør med den afgift, og det forslag Rosenkrantz er kommet med stinker langt væk af ny skat i "miljø" indpakning.

• #18   22. okt 2011 Brian Fjeder .

Du må meget gerne imponere mig med dit regnestykke der viser, at det, du foreslår, rent faktisk holder.

• #19   22. okt 2011 Lars det er sjovt at resten af verdenen kan få det til at løbe rundt, UDEN at skulle anal udblokkes hver gang man køber ny bil, mc osv.
    Så et eller andet sted kan vi i DK lærer noget af udlandet, vi har ubestridt verdens dyreste "bil" park, når man tager benzin priser, forsikring og registrerings afgift ind i beregningen.

• #20   22. okt 2011 Jeg siger på ingen måde, at ting ikke kan gøres bedre.

Men det er for nemt bare at brokke sig.

• #21   22. okt 2011 Det er ikke brok Lars, den danske befolkning har skreget på et opgør med den dybt forældet afgift i årevis, FDM og lign har presset på i lang tid for at der skulle ske noget.
    Det er først efter at EU begyndte at banke DK i hovedet, at politikerne er presset hårdt nok til ikke at kunne vride sig uden om at der sker noget, og så kommer skabs Stalinisten Theil med et hjerndødt udspil, det er til at brække sig over!!

• #22   22. okt 2011 Vi er jo glade for, at vort samfund bl.a kan tilbyde gratis lægehjælp til alle, gratis hospitalophold til alle, gratis undervisning op til universitetsniveau til alle, en "tålelig" folkepension til alle.
    Mangler blot, at folk holder op med at være så forbandet snævertsynede og navlebeskuende!

• #23   22. okt 2011 Jeg tog ikke stilling til konkret fremsatte forslag.

Jeg tog stilling til, hvad der blev skrevet.

Det er slet ikke utænkeligt, at vi er enige. Jeg mangler bare at blive overbevist om, hvordan registreringsafgiften kan lettes, når så meget andet sejler.

• #24   22. okt 2011 50kr per lægebesøg- bum problemet klaret. Så blev det en god lørdag alligevel for dig Lars. smiley

• #25   22. okt 2011 25 for pensionister- Knud skal ikke snydes efter hans indsats på MCG.

• #26   22. okt 2011 Kasper K underligt at vores nærmeste naboer kan klare det fint uden at brand beskatte køretøjerne, desuden smider jeg "knap" 50% af min løn til staten og alle dine "gratis" udspil.

• Bertil A
    Bertil A Online Tilmeldt:
    nov 2008

Følgere: 79 MC-er: 7 Emner: 65 Svar: 1.119
    #27   22. okt 2011 Og fine perfekte veje, for derefter at lave miljøbump på for at man ikke skal kører for stærkt.??
    Danmark er sgu et mærkeligt land..

• #28   22. okt 2011 Nu er vi tre år i træk blevet kåret blandt de 2 lykkeligste lande i verdenen. I undersogelsen (lavet af forbes magasin) bliver der taget højde for rigtig mange forskellige ellementer. faktum er at vi i danmark er blandt de mennesker der har det allerbedst pa denne jordklode. Så et eller andet må vi jo for helvede gøre rigtigt.

• #29   22. okt 2011 Brian Fjeder, det er skam ikke kun mine udspil. De tilhører os alle, også dig!

Men er enig, det har også undret mig, dog uden at jeg har anstrengt mig synderligt for at "google" forskellen.
    Vi skal jo blot kigge til Sverige, der er det nærmeste vi kan sammenligne os selv med. De klarer sig tilsyneladende fint uden at skulle brandbeskatte borgerne!

Men som sagt, jeg har ikke gjort det store for at finde ud af, hvordan, de gør det!

• #30   22. okt 2011 "selvmord, selvvalgt afslutning af livet for egen hånd. Ca. 900 mennesker begår årlig selvmord i Danmark, og 8-10 gange så mange foretager selvmordsforsøg. Hyppigheden er blandt de højeste i verden, men statistiske oplysninger om selvmord er ikke lige præcise i alle lande."
    Citat : Gyldendals.

Så jeg ved ikke hvor meget du kan bruge det at vi er lykkelige til Thomas smiley

• #31   22. okt 2011 Du har ret vi har det forfærdeligt her i dk.

• Bertil A
    Bertil A Online Tilmeldt:
    nov 2008

Følgere: 79 MC-er: 7 Emner: 65 Svar: 1.119
    #32   22. okt 2011 Artige C-4 Verner: Interessant emne, har du nogle bud på hvad det kan skyldes, det kan vel næppe være på grund af det danske afgiftssysem..?

Danmark er et U-land med hensyn til livsglæde, synes alt for tit man møder folk der ser et halvt tomt glas istedet for et halvt fyldt, bare min mening..:)

• #33   22. okt 2011 Jeg læste noget om at jo rigere land man kom fra , jo mere er man fokuseret på økonomi, og går det dårligt økonomisk så daler livsglæden kraftigt. Man ser jo også tit i de dårligere stillede lande at de er ret lykkelige på trods af at de ikke ejer meget mere end hvad de har på.
    Men giv dem en billigere bil/Mc og så skal du se dem smile, så lavere afgift = gladere folk = mindre selvmord = flere skatteydere = alle er glade, pånær Thomas ;/

• #34   23. okt 2011 Giver ikke den fulde forklaring, men dog et hint om, hvor der kan sættes ind - og muligvis reddes nogle af resterne! Umiddelbart virker ufinanserede skattelettelser ikke som vejen frem!

(link fjernet)

Kommentér på:
Lige til at få det dårligt af....

Annonce