905 visninger
|
Oprettet:
Hva skal jeg bruge ? olieskfit {{forumTopicSubject}}
Hey mcg..... Efter jeg opretted et emne her inde idag har folk været utrolig hjælpsomme... og givet tilbud om at hjælpe men hva er værd at vide før jeg gør det ? og hvad skal jeg bruge.... Olie,filter og hvad mere ?
Tak!
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 38
sep 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 71 Svar: 209
sep 2005
Følger: 17 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 300 Svar: 1.815
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.255
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
sep 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 71 Svar: 209
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 93 Svar: 1.073
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 133 MC-er: 4 Emner: 232 Svar: 2.706
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 31 Svar: 243
Filteret koster 78kr i MC nøglen
Oliefilternøgler kan også købes i biltema til ca samme pris som fra tyskland.
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.255
Hva skal jeg bruge ? olieskfit