{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.661 visninger | Oprettet:

"Hvad fanden" Er det en Suzuki !!!!! {{forumTopicSubject}}

Må lige dele en historie jeg fik i går..

En af mine venner løb tør for benzin på sin lettere modificerede Intruder VL700...

Således tvunget til at trække til nærmeste tankstation, kørte en bil op på siden af ham og spurgte om der var problemer, hvilket der jo var.
Herefter tilbød manden at give et lift til tankstationen, da Harley-ejere jo kender til hinandens problemer osv, hvorefter min ven selvfølgelig måtte sige at det drejede sig om en Suzuki og ikke en Harley...

"Hvad fanden" Er det en Suzuki ! havde han derefter råbt, hvorefter han rullede vinduet op og skred....

Ser bare min ven stå dér tilbage i dækrøgen, med et kæmpe ? bukket i neon over hovedet !!!!!!!!

Man skal sgu hjælpe hinanden og opføre sig ordentligt ! Men jeg kan ikke lade være med at synes det er en smule cool..

Ha Haaaaaaa


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Hvad fanden" Er det en Suzuki !!!!!
Kommentér på:
"Hvad fanden" Er det en Suzuki !!!!!

Annonce