{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.284 visninger | Oprettet:

Flemming
Flemming
Tilmeldt:
21. sep 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11

Import fra Holland {{forumTopicSubject}}

Hej alle på MCG
Jeg har set en MC i holland jeg vil hente, men hvilke papirer skal jeg sikre mig?
Er proceduren som fra Tyskland hvor man skal have reg. attest og afmeldingspapirer?
eller skal der også specielle eksportpapirer med?
Hilsen
Flemming


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import fra Holland
  • #2   1. nov 2011 http://www.vdcnederland.nl/ Eksportplader

  • #3   16. jun 2012 Hej alle på MCG
    Jeg har en gammel Honda fra Holland som jeg har fået told synet men efter ca 1 år ville jeg betale afgiften dette kunne ikke lade sig gøre da de påstår at der mangler personoplysninger på mc en det som jeg har fået med er en " Uitvoerverklaring " som er stemplet fra RDW og en regestrerings attest hvor del 2 mangler som jeg læser udførsels erklæringen bliver del 2 fjernet er der nogle af jer der har erfaring og måske hvilke regler der er? på forhånd tak
    og god sommer.
    mvh Hans


Kommentér på:
Import fra Holland

Annonce