1.170 visninger
|
Oprettet:
cbr 600 f4i. tomgangproblemer hjælp {{forumTopicSubject}}
hej. jeg har problemer med tomgangen på min f4i.. den står højt i tomgang, uanset hvor meget jeg skruer den ene eller den anden vej på tomgangsskruen, lige lidt hjælper det.
håber nogen har nogle foreslag, og kan hjælpe.
mvh mike
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 520
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 520
mar 2010
Følger: 35 Følgere: 65 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 137
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 520
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
mar 2010
Følger: 35 Følgere: 65 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 137
tomgangsskruen er monteret der hvor den skal være. -
yeps, det gir jeg lige et skud og ser.
cbr 600 f4i. tomgangproblemer hjælp